wtorek, 15 września 2015

Urodowe kanały na Youtube. Kogo oglądam i polecam?

Do oglądania filmików na Youtube przekonałam się rok temu. Wcześniej nie śledziłam beauty vlogerek i teraz wiem,że był to błąd.
Dzięki nim nauczyłam się podstaw makijażu oraz poznałam wiele urodowych i paznokciowych sztuczek.
Nie każdą youtuberkę polubiłam od razy, z czasem gdy zaczęłam oglądać je regularnie stwierdziłam,że są bardzo sympatycznymi i miłymi babkami.
Pierwszą poznałam Red Lipstick Monster i tak się to zaczęło. Ogromnie je podziwiam, nagrywanie wymaga dużo odwagi i czasu. 
Oczywiście oglądam także Maxineczkę i KatOsu,ale opowiem o kilku innych dziewczynach.

Red Lipstick Monster polubiłam od razu. Ewa do każdego materiału podchodzi z pełnym profesjonalizmem. Jest dość charakterystyczna, dzięki tatuażom i piercingowi. Zawsze uśmiechnięta i pełna energii.
Już czekam kiedy książka RLM wejdzie do sklepów! :)

Stylizacje
Karolinę poznałam właśnie dzięki Ewie. 
Wraz z chłopakiem prowadzi także kanał Hejlobuzy. Poza testowaniem kosmetyków, nagrywa filmiki z tematyką włosową. Pokazuje jak łatwo można wyczarować ciekawą fryzurę.

Zmalowana
Martę zobaczyłam na Instagramie. Moją uwagę przykuł cudowny makijaż. Później zaczęłam subskrybować ją na YT. Jest profesjonalną wizażystką,która tworzy bajkowe make up'y. Jestem zachwycona gdy oglądam jej dzieła.


Agnieszka Grzelak
Z zawodu charakteryzatorka i wizażystka. Bardzo sympatyczna i wesoła postać na polskim Youtube. Poza makijażem prowadzi również kanał w którym testuje produkty spożywcze z całego świata.
Ostatnio zaczęła serię z tutorialami. Wykonuje w nich makijaże postaci z bajek i filmów.

PannaJoannaMakeUp
Asia aktualnie mieszka w Irlandii. Opowiada z pasją o kosmetykach,a także o życiu za granicą. Posiada przyjemny głos,który słucha się z przyjemnością. 


Boogiesilver
Paula od dłuższego czasu mieszka w Anglii. Oczekuje teraz dzidziusia,więc na jej kanale pojawiają się baby haule.  Boogie jest miłą i zawsze uśmiechniętą kobietą.


Kaki Coco
Odkryłam ją niedawno. Kornelia mieszka w Norwegi. Opowiada nie tylko o kosmetykach,ale też o życiu za granicą. Zachwyciła mnie jej szczerość i wyluzowanie.


Aggie
Aga jest pierwszą youtuberką,która mieszkała blisko mojej miejscowości. Od paru lat mieszka w Irlandii. Nagrywa vlogi oraz recenzje ciut droższych malowideł.


AniolNaResorach
Bogusia pomimo swojej niepełnosprawności nie poddaje się i tworzy śliczne makijaże. Nagrywa vlogi i recenzje.


IHaveACupcake
Niestety nie mam pojęcia,kto kręci filmiki. Na kanale znajdziemy wiele tutoriali związanych z malowaniem pazurków.


Martyna Molenda Make-Up
Kolejna profesjonalna wizażystka. To co robi z malowidłami to magia! Na jej kanale pojawiają się także pomocne rady dotyczące hybryd. Dzięki niej nauczyłam się robić ombre.


TheOleskaaa
Na końcu śmieszka Olga, koleżanka Karoliny Stylizacje. Opowiada o kosmetykach,a także o swoim aparacie na zęby. Oleska jest bardzo miłą i ciepłą osobą.



Które polskie Youtuberki oglądacie??
Oraz które polecacie??
Znacie może którąś osobiście? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.