czwartek, 10 września 2015

Spełnienie zachcianek z mojej chciej listy. Zakupy w sklepie Minti Shop



Od dłuższego czasu miałam ochotę na kilka nowości.

 Po dłuższym namyśle wybrałam te produkty,które od dłuższego czasu były na mojej "chciej liście".
Zakupy zrobiłam w drogerii Minti Shop. Skorzystałam z 5% rabatu, niby nie wiele ale kosmetyki dostałam troszkę taniej.
Jak już wiecie, przymierzałam się do zakupu swojej pierwszej paletki Zoeva i...
Zapraszam do moich zakupów.


Tak bardzo cieszę się z moich nowych dzieciaczków.
Od bardzo dawna marzył mi się pędzel Hakuro do podkładu. Wybrałam mniejszy Hakuro 50s. 
Wybrałam mniejszy rozmiar, myślę że będzie mi się nim lepiej operowało.
Gdy spodoba mi się nakładanie podkładu przy pomocy pędzelka, pewnie postanowię zakupić większą wersję.
Zawsze fluid nakładałam przy pomocy gąbeczki,dlatego też zamówiłam zestaw 20 małych silikonowych rozcieraczy. Są bardzo milutkie i miękkie. Dodatkowo bardzo ładnie pachną.
Pewnie wykorzystam je także do ombre na pazurkach. 
Od kiedy poznałam firmę Zoeva marzyłam o palecie i pędzelkach. Pędzelki postanowiłam kupić na Boże Narodzenie. Jest to mój główny pieniążkowy cel. 
Tym razem postawiłam na paletę Retro Future. Mam już sporo podstawowych kolorów w innych paletkach. Dlatego też wybrałam kilka odważniejszych barw.
Nim ją kupiłam, dokładnie przeczytałam kilka recenzji.
Kosmetyczna Hedonistka polecała ją dziewczyną,które mają zielone oczy.
Skusiły mnie także cudne opalizujące cienie.
Sleek wypuścił niedawno nową limitowaną paletę. Musiałam mieć ją w swoich zbiorach!
Mowa o Enchanted Forest. Posiada prawdziwie jesienne barwy,które będą bardzo często gościć na moich powiekach.
Producent zapewnia,że znajdziemy tutaj kolory inspirowane bajowym,magicznym lasem.
Można nią stworzyć nie tylko mocny makiajaż. Pojedyncze cienie będą cudnie wyglądać w delikatnym makijażu.
Na sam koniec do mojego koszyka trafił wosk o cudnym pomarańczowym zapachu.
Aromat jest niezwykle mocny i już nie mogę doczekać się,aż go zapalę.


Jaki jest Wasz "must have" na najbliższy czas? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.