czwartek, 17 września 2015

Cudowna paczka z Eveline

Byłam w małym szoku,gdy zobaczyłam e-mail od firmy Eveline. Już raz miałam przyjemność testować ich produkty. Wraz z pierwszą paczuszką dostałam sporo kosmetyków pielęgnacyjnych, tym razem firma poszła w kolorówkę.
Bardzo się cieszę,że znów mam szansę testować ich kosmetyki.


Chyba każda z Nas zna tą firmę,a jeśli nie:

EVELINE POLSKA JEST OFICJALNYM DYSTRYBUTOREM PRODUKTÓW PIELĘGNACYJNYCH I DO MAKIJAŻU PRODUKOWANYCH PRZEZ EVELINE COSMETICS WIODĄCYM FIRMĘ KOSMETYCZNĄ ZARÓWNO W POLSCE JAK I NA ŚWIECIE.

JUŻ OD 30 LAT DOSTARCZAMY KOSMETYKI NASZYM KLIENTOM W POLSCE I ZA GRANICĄ. ZAUFANIE KONSUMENTÓW ZYSKALIŚMY DZIĘKI POLITYCE WYSOKIEJ JAKOŚCI  ORAZ INNOWACYJNOŚCI.
Kluczem do pielęgnacji urody jest odpowiedni dobór kosmetyków. Produkty sygnowane marką Eveline Cosmetics spełniają różnorodne potrzeby wszystkich kobiet. Wiemy, że zasługujecie na wysoką jakość, atrakcyjny design i  komfortową cenę. To dla Was i wspólnie z Wami odkrywamy sekrety naturalnego piękna.

Kredka w granatowym kolorze z gąbeczką bardzo przypadła mi do gustu. Odcień pasuje do zielonej tęczówki. Nie lubię czarnych kredek,moim zdaniem przytłaczają moje oczy.
Nie widziałam jej wcześniej,więc będzie co testować.

Byłam na etapie poszukiwań pudru matującego. Mam nadzieję,że się sprawdzi. Recenzje są podzielone,ale każdy produkt ma u mnie czystą kartę i nie wydaję osądu bez testów.

Bardzo się cieszę z następnego produktu. Po letnim szaleństwie na bosaka przyda się porządne odżywienie. Wyczuwam mini spa z zabiegiem z alg atlantyckich.

Muszę przyznać,że nigdy nie używałam toniku. Dzięki firmie mam taką możliwość. Dodatkowo jestem zadowolona,bo produkt dedykowany jest dla cery mieszanej i normalnej. Czyżby strzał w dziesiątkę?

Krem na noc musi poczekać jeszcze chwilkę. Krem powinny stosować osoby z suchą i wrażliwą cerą,czyli coś dla mojej cery. Mam niestety bardzo wrażliwą skórę i suche policzki. Ciekawe jak się sprawdzi :)

W paczuszce znalazłam także dość ciekawą odżywkę. Odżywka nadaje kolor i wygląda jak zwykły lakier. Testować będzie ją moja siostra,ponieważ noszę hybrydy i nie mam zamiaru z nich rezygnować :)

Drugi paznokciowy zestaw. W środku znajduje się lakier i top. Dzięki nim nasze pazurki mają wyglądać jak żelowe. Mam nadzieję,że siostra także zdecyduje się na test. 
Kolor lakieru jest przepiękny. Czerwień jest cudownie nasycona i intensywna.

Poczwórne cienie w niebieskiej tonacji przypadły mi do gustu. Karolina Stylizacje już nie raz powtarzała,że granat pasuje do zielonookich. 

Na koniec róż w dość chłodnym odcieniu. Zawiera drobne złote drobinki. Uwielbiam róże więc na 100% się nie zmarnuje.

Z całej paczki jestem OGROMNIE zadowolona. Produkty trafiły w moje gusta i będę testować je z przyjemnością. 
Firma trafiła idealnie z kolorystyką,już nie mogę doczekać się testów :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.