sobota, 5 września 2015

Moja makijażowa historia

W tym poście opowiem jak zaczęłam swoją przygodę z makijażem. Nigdy nie myślałam,że będę w tym miejscu (jeśli chodzi o umiejętności).
Bardzo lubię testować nowe kosmetyki i uczyć się nowych technik. Pamiętam każdy etap mojej makijażowej historii.
Dawniej nie zwracałam uwagi na pozytywne strony produktów. 
Teraz jest to dla mnie bardzo ważne. Nie wyobrażam sobie pomalować rzęs tuszem z Chińczyka itd.

1. W jakim byłaś wieku gdy zaczęłaś się malować?
Dokładnie pamiętam dzień w którym zaczęłam się malować. Było to podczas ferii zimowych gdzieś w styczniu. Byłam wtedy w pierwszej klasie gimnazjum i mieszkałam z dwiema dziewczynami,które były starsze i chodziły do trzeciej klasy.
Nie chciałam,żeby myślały że nie umiem się malować dlatego podczas wyjścia na miasto kupiłam swój pierwszy tusz w sklepie po 2-3zł. O dziwo był produkowany w Polsce i był całkiem całkiem. Do tej pory pamiętam,że w pierwszym pomalowaniem poczułam się taka dorosła :) 
W trzeciej gimnazjum doszły kreski malowane eyelinerem. Z ukończeniem szkoły zaczęłam malować się także cieniami itd.

2. Jak to się stało, że zainteresowałaś się makijażem?
Od zawsze uwielbiałam oglądać programy w TV,a później na YT o makijażu. Chciałam nauczyć się czegoś nowego, postanowiłam nauczyć się malować i posługiwać kosmetykami tak jak moje ulubione beauty guru.
Przede mną jeszcze długa droga,ale warto.

3. Jakie są niektóre z Twoich ulubionych marek?
Hmm polubiłam produkty marki Sleek, Revlon, Makeup Revolution, Astor czy Rimmel.

4. Co znaczy dla Ciebie makijaż?
Nie jest on najważniejszy,ale z makijażem czuje się jak milion dolców. Wiem,że ludzie zwracają uwagę na perfekcyjny makijaż i podoba mi się to. Jest to dla mnie forma zabawy, uwielbiam malować siebie jak i inne osoby.
Czuje się wtedy taka zrelaksowana. Czy też tak macie? 

5. Jeśli mogłabyś nałożyć na twarz tylko i wyłącznie 4 produkty, to jakie by to były?
Podkład, puder,cień do brwi i tusz. Jak dla mnie wystarczy :) Chciałabym wyrównać koloryt i podkreślić to co należy :)

6. Co najbardziej lubisz w makijażu?
To,że można zmienić się nie do poznania. Gdy patrzę jak kobiety charakteryzują się na inne osoby myślę "WOW".
I uwielbiam to,że można kupować nowe kosmetyki.

7. Co myślisz o tanich i drogich kosmetykach?
Nie zawsze tanie jest złe,a drogie dobre.

8. Jaką radę dałabyś początkującym?
Nie poddawać się i oglądać beauty vlogerki na YT. Słuchając rad profesjonalistek można nauczyć się bardzo dużo.
Ważne jest także to,aby mieć dobre kosmetyki. Z słabych ciężko cokolwiek zmalować.

9. Jakiego makijażowego trendu nigdy nie rozumiałaś?
Rozjaśnionych brwi! Pamiętam,że swego czasu była moda na rozjaśnianie brwi aż na platynę.

10. Co myślisz o makijażowej społeczności na YT?
Dzięki nim tak naprawdę możemy uczyć się makijażu. Pokazują jak na żywo wygląda dany kosmetyk.
Bardzo lubię oglądać dziewczyny,które opowiadają o kosmetykach i makijażu.


Nominuję każdą z Was,jeśli macie ochotę do opowiedzenia swojej makijażowej historii :)
Co do ustatniego pytania. Myślałyście może o nagrywaniu filmików? :)
A może już nagrywacie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.