poniedziałek, 14 września 2015

Akcja "Jesienna pielęgnacja". Zapuszczamy włosy

Czasem brakuje mi motywacji i czasu na dbanie o włosy. Jestem systematyczna,ale są dni kiedy nie mam ochoty na włosową pielęgnację.
Jesień jest przełomowym czasem dla naszych kłaczków. Stają się ciut słabsze i wypadają.
Postanowiłam rozpocząć akcję w której możecie dbać o włosy wraz ze mną.

1.Akcja zacznie się 23.09 i będzie trwała równy miesiąc do 23.10.2015roku.
2.Przed rozpoczęciem i po zakończeniu mierzymy włosy. 
3.Po miesiącu dbania o włoski napiszę post porównujący. 


Jeśli macie ochotę zgłosić się do akcji, proszę o wyrażenie zgody pod postem.
Byłabym również wdzięczna za udostępnienie banera z informacją o planowanym projekcje.
Jestem świadoma,że blog czytają również osoby bez blogspota. 
Nic straconego! :) Każdy może się zgłosić :)
Wystarczy się zgłosić i zaczęć swoją pielęgnację! :)

Co należy zrobić przed rozpoczęciem akcji?
1.Na mail xmagda94@gmail.com wysłać krótką charakterystykę (z zdjęciem) dotyczącą włosów. 
2.Zrobić zdjęcie kłaczków,które chcę udostępnić na blogu (wraz z opisem). Ma to na celu przedstawienie danej uczestniczki.

Po zakończeniu akcji:
1.Opisać pielęgnację,sprawdzić przyrost i wysłać zdjęcie porównawcze.

Po zakończeniu zrobię mały konkursik, dziewczyny w komentarzach pod postem wybiorą najlepszą włosową metamorfozę.

Jak to mówią, w grupie siła. Warto wziąć udział i udowodnić sobie,że potrafisz i uda Ci się zapuścić włosy.
Po pierwszym miesiącu efekty nie będą może spektakularne,lecz na tyle zadowalające,aby kontynuować pielęgnację.

Każdy produkt na porost jest oczywiście dozwolony. Można używać wcierek,mgiełek,masek,odżywek,szamponów,płukanek i co jeszcze chcecie.


Życzę wytrwałości i mam nadzieję,że wyrazicie chęć udziału.
Każda osoba jest mile widziana :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.