środa, 2 września 2015

TAG:Ekstremalne scenatriusze-wersja urodowa.

Dosłownie uwielbiam odpowiadać na wszelkiego rodzaju Tagi. Dzięki nim,mogę uświadomić sobie,które kosmetyki lubię,a które są mi zbędne.
Tag znalazłam na YT profilu Maxineczki. Bardzo mi się spodobał,bo każdej kobiecie zdarzył się ekstremalnie urodowy moment.

A co Wy zrobiłybyście w ekstremalnej sytuacji? :)
Jestem ciekawa Waszych odpowiedzi :)

1. Musisz pozbyć się wszystkich swoich podkładów i możesz zatrzymać tylko 1 z wyższej półki i 1 z drogeryjnych - które to będą?
Hmm czy Revlon Colorstay mogę zaliczyć do wyższej półki? Patrząc na drogeryjną cenę,myślę że tak. Jeśli miałabym wybrać drogeryjny podkład,mój wybór padłby na produkt Catrice All Matte

2. Idziesz na rozmowę o pracę i pani przeprowadzająca rozmowę ma szminkę na zębach - mówisz jej o tym czy unikasz tematu? 
Przemilczałabym ten temat z miłym uśmiechem na ustach. Lepiej siedzieć cicho :D

3. Masz zły humor/ czujesz się nieswojo i chcesz sobie poprawić humor - jaką pomadkę nałożysz żeby poczuć sie piękniejszą?
Postawię na pomadkę nawilżającą,aby usta kusiły miękkością gdy powrócą dobre dni.

4. Cofasz się na 1 dzień do swoich lat nastoletnich - co zmieniłabyś w swoim makijażu i fryzurze?
Hmm na 100% nie ścięłabym włosów w podstawówce. Sięgały niemal za łopatki,a fryzjerka ścięła je po brodę... Brr koszmar! Rok chodziłam w kitce,póki włosy nie odrosły. 

5. Prosisz fryzjera o obcięcie włosów do ramion a'la Pixie Lott, ale fryzjer źle Cię zrozumiał i obciął Ci włosy na chłopaka (pixie cut) Co robisz? 
Chyba bym popadła w depresję. Sięgają niemal po pas,więc rozpłakałabym się z bezradności i nie zapłaciła. 

6. Twój przyjaciel/przyjaciółka robi Ci niespodziankę i zaprasza na 4-dniowy wyjazd za miasto. Masz 1 godzinę żeby się spakować - którą paletę 'do wszystkiego' spakujesz do kosmetyczki? 
Gdy wyruszam poza miasto odpocząć, stawiam na wygodę i pozwalam odpocząć mojej cerze. Wybiorę krem CC,tusz i puder matujący.

7. Okradziono Twój dom - nie martw się, wszyscy są bezpieczni, ale włamywacz splądrował Twoją toaletkę. O który produkt martwisz się najbardziej i masz nadzieję że nie został skradziony?
Bardziej niż o kosmetyki obawiałabym się o pędzle. Zgromadziłam ich już sporo więc byłoby mi żal gdyby stało się z nimi coś złego. 

8. Twoja koleżanka pożycza od Ciebie kosmetyki i oddaje je w okropnym stanie. Co robisz?
a) Udajesz że nie zauważyłaś/ że nic się nie stało.
b) Prosisz żeby odkupiła zniszczony produkt
c) Po kryjomu robisz to samo z jej kosmetykami

Jeśli zaszłaby taka sytuacja, koleżanka pewnie wpadłaby sama na to aby oddać mi kasę lub kupić nowy produkt.
Mam jednak zasadę,aby nie pożyczać nikomu kosmetyków :)
Mogę wymalować,lecz nie oddam moich dzieciaczków :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.