sobota, 19 września 2015

Testowanie z firmę New Anna Cosmetics

Mam przyjemność testować bardzo przyjemne kosmetyki. Nie spotkałam ich wcześniej w drogeriach,dopiero po małym rozeznaniu wiem,że można dostać je stacjonarnie.

Firma New Anna Cosmetics powstała w 1991 roku.

Naszym głównym celem, jest dostarczanie na rynek produktów zgodnych w stu procentach z potrzebami konsumentów. Stale analizujemy potrzeby płynące z rynku i staramy się dostosować gamę naszych produktów zgodnie z oczekiwaniami klientów.



Paczuszkę od firmy dostałam niemal miesiąc temu,a już zdążyłam ją porządnie przetestować.
W środku znalazłam trzy fantastyczne produkty,które bardzo przypadły mi do gustu.
Kosmetyki można kupić w internecie oraz w drogerii Dayli. Są tanie i jestem zdania,że warto je wypróbować.

 Link do funpaga:
https://www.facebook.com/New-ANNA-Cosmetics-189600027917453/timeline/

Dostałam cztery produkty pielęgnacyjne. Jestem zadowolona z preparatów do włosów,ponieważ uwielbiam je testować. 
Dodatkowo są z dodatkiem olejków, coś cudownego.

O nafcie słyszałam wiele pozytywnych opinii. Dawniej używało jej się nie tylko do pielęgnacji włosów,ale i jako środek przeciwko wszom.
Można użyć jej do maseczki z jajkiem. Efektem są lśniące,gładkie i sprężyste włosy.
Po dłuższych testach opowiem o niej coś więcej.

Maska do włosów z olejkiem macadamia została przetestowana już nie raz. Ma przepiękny zapach i wygodną tubkę. Skład jest całkiem przyjemny. 
Powiem tyle,że efekt jest zaskakujący. O tym niebawem

Mój ulubieniec <3 Pomadka o malinowy zapachu podbiła moje serce. Zapach jest obłędny! Używam jej na okrągło i serdecznie polecam

Na koniec przyjemny krem o cytrynowym zapachu. O dziwo,zapach nie jest chemiczny. Mała elegancka tubka zmieści sie w każdej torebce.

Znacie firmę New Anna Cosmetics?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.