niedziela, 6 września 2015

Prezenty z nad morza

Mama z siostrą wyjechały na tygodniowy odpoczynek nad Bałtyk. Były już tam dwa lata temu i bardzo zachwalały Jastrzębią Górę.
Wróciły wczoraj o 2 nad ranem. Z wypoczynku przywiozły mi kilka pięknych prezentów.
Zażyczyłam sobie jakąś błyskotkę :)





 A tutaj ciekawostka. W tym opakowaniu była przeźroczysta puszka w której znajdowała się muszla z małżą. Należało ją otworzyć,aby dostać prawdziwą perłę do naszyjnika. W zestawoe był również pierścionek i kolczyki z perełkami :) Mi trafiła się brzoskwioniowa perełka :)

A na koniec coś cudownego <3 Piękna bransoletka od Modern Silver <3 Jest lekka i urocza.
Mam nadzieję,że koniczynka przyniesie mi szczęście :)
Od dawna marzyła mi się drobna biżuteria od MS <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.