czwartek, 3 września 2015

Kosmetyki odkryte dzięki YouTube

Swoją przygodę z makijeżem zaczęłam dzięki Red Lipstick Monster oraz Karolinie Stylizacje.
Były to pierwsze dziewczyny z YT,które zaczęłam śledzić. Z czasem polubiłam Pannę Joanne, Boogiesilver i Oleśkę.
Zaczęłam je śledzić i wzdychać do tych kosmetyków.
Wcześniej nie znałam palet Sleek'a, pędzli Hakuro czy nawet odżywek Kallosa.
Kosmetyki zawsze kupowałam w drogeriach stacjonarnych i nie zwracałam na nie większej uwagi.
Aktualnie dzięki Nim wiem jak dbać o skórę,włosy oraz jak wykonywać makijaż.

Którą Beauty vlogerkę oglądacie na YT?? :)

Jakie kosmetyki poznałam dzięki Nim?
1. Palety Sleek.
Szukałam dobrych i w miarę przystępnych cenowo cieni do powiek.
Nie chciałam kupować kolejnej paletki za 5zł,która jest tak słabo napigmentowana,że czarny cień wygląda na poszarzałą biel.
Pierwszą paletką,która przypadła mi do gustu była Oh So Special.
Nie gustowałam wtedy w mocnym makijażu i postanowiłam ją kupić. Z biegiem czasu wzbogaciłam się o Garden of Eden. Arabian Night, Vintage Romance i Rio Rio.
Poluję jeszcze na najnowszą paletę Sleek'a,którą mam nadzieję sprezentuję sobie nie długo.

2.Revlon Colorstay
Mogę wręcz żec,że uroatował moją twarz w wielu sytuacjach. Podczas minionych wakacji mimo ogromnych temperatów nie zniknął z mojej twarzy. Pozostał na niej cały dzień.
Zaliczam się do tych "szczęściar",że podkład nie zapycha mi porów.
Mogłam nosić go bez obaw,że wszystko spłynie.
Pierwszy raz podkład zobaczyłam u jednej z vlogerek i nie wiedziałam czym się tak podnieca, do chwili kiedy sama zaczęłam go używać.

3.Eyeliner Eveline Celebrities.
Ten produkt zachwala sympatyczna RLM. Uwielbiam Ewę, jest kompetentną kobietą i ma tak jak ja łzawiące oczka.
Produkt faktycznie nie spływa z powiek razem z łzami. Pozostaje na powiece cały dzień.
Miałam problem z "trwałością" jaskółki,teraz już się nie martwię,że zniknie.
Jedyny minus to konsustencja. Zmieniłabym ją na ciut gęstszą.

4.Revlon Just Bitten Kissable.
Szminkę w kredce poleciła Karolina Stylizacje. Pomadkę znalazłam w drogerii Cocolita, kosztuje tam ok. 12zł. Cena w Rossmannie była 3-4x droższa.
Posiadam odcień 020 Lovesick Passionnee. Można używać jej osobno,lub jako bazę by przedłużyć lakier na ustach czy inną pomadkę.
Uwielbiam ją za trwałość. Pozostaje na ustach w stanie idealnym do 4godzin (włącznie z jedzeniem i piciem)

5.Szczotka Tangle Teezer
Nie należy do kosmetyków,lecz znajduje się w grupie beauty. Szczotkę widziałam kilka razy w drogerii,ale nie zawracałam sobie nimi głowy. Dopiero kiedy usłyszałam o nich wiele pozytywnych rzeczy postanowiłam ją kupić.

Teraz kuszą mnie palety The Balm i Zoeva. Którą paletkę Zoeva polecacie? :) 
Czy są warte swojej ceny? Mam dylemat :)


Czy dziewczyny z YT kuszą Was do zakupu nowych kosmetyków?
Które produkty kupiłyście dzięki nim? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.