środa, 10 grudnia 2014

Liebster Blog Award - odpowiadam na pytania

Byłam już raz nominowana, lecz zapomniałam i nie odpowiedziałam.
Dziękuje bardzo http://all-about-originality.blogspot.com/ za nominacje.

Czym jest Liebster Blog Aword?


Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


1. Czy wiesz już mniej więcej, czego będą dotyczyć Twoje plany na rok 2015?
Niestety nie mam konkretnych planów dostaniem się na kursy kosmetyczne poza tym poszerzeniem kolorów hybryd i paletek cieni Sleek. Mam zamiar robić częściej hybrydki na które serdecznie zapraszam. 

2. Wymarzony prezent bożonarodzeniowy?
Hmm... chciałabym dostać pracę lub chociaż staż bo o to ciężko
.
3. Jak reagujesz na komplementy?
Czerwienie się lub udaje że mnie to nie rusza :D

4. Pamiętasz swoje sny? Jeśli tak - zapisujesz je w senniku?
Nie lubię analizować snów. Sny pamiętam bardzo krótko i może dobrze bo często śnią mi się totalne głupstwa! :D

5. Masz możliwość skomponowania perfum - jakie 3 nuty zapachowe by się w nich znalazły?
Zdecydowanie nuty owocowe, kwiatowe i orientalne

6. Jakie blogi najczęściej odwiedzasz?

O podobnej tematyce. Lubię także blogi lifestylowe :)
7. Czego najczęściej szukasz na YouTube?

Najczęściej oglądam filmiki cudownej Red Lipstick Monster.

8. Co skłoniło Cię do rozpoczęcia blogowej działalności?
Prowadziłam juz blog na platformie photoblog lecz denerwowało mnie ograniczenie znaków w notatce i brak zapisywania postów w wersji roboczej.

9. Twoje 3 ulubione aplikacje na smartfona?
Nie mam smartfona :)

10. Jaki element wystroju wnętrza jest Twoim ulubionym?
Hmm obrazki lub świece zapachowe i inne drobiazgi


11. Na jakie pytanie najbardziej chciałabyś odpowiedzieć? (możesz je tu teraz sobie zadać :)
-kim chcesz zostać w przyszłości.

Moje pytania
1.Co chcesz osiągnąć w życiu?
2.Twój wymarzony zawód?
3.Masz zwierzątko? (rodzeństwo się nie liczy) :D
4.Czego lub kogo nie możesz ścierpieć?
5.Ulubiony film? 
6.Którego piosenkarza/piosenkarke lubisz i jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
7.Masz jakąś pasje? Pochwal się :)
8.Przedmiot bez którego nie wyobrażasz sobie życia?
9.W kim podkochiwałaś się gdy byłaś mała? :)
10.Który kosmetyk macie w swoim must have lecz zawsze są ważniejsze rzeczy do kupienia?
11.Gdzie chciałabyś mieszkać? W Polsce czy za granica? Może nad morzem? :)

Nominuje: (tylko 3 bo inne już dobrze radzą sobie sam)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.