piątek, 19 grudnia 2014

Jak wzmocnić paznokcie?

Przez ciągłe malowanie paznokci rok temu zrujnowałam dosłownie paznokcie.
Były bardzo łamliwe, płytka zniszczona, a końcówki rozdwojone. Lakier nie trzymał się paznokcia, nie chciałam jednak używać już gotowych odżywek więc stosowałam domowe sposoby.
Używałam olejku rycynowego i cytryny.
Znalazłam także pare innych sposobów na wzmocnienie paznokci.
Możemy wykonać manicure japoński (o którym napiszę osobny post) używać odżywek lub postawić na naturalne składniki, które każdy w 90% ma w domu.


1.Oliwa z oliwek
Oliwa pomoże wzmocnić paznokcie, wygładzi dłonie. Ja używałam oliwki dla dzieci zamiast oliwy z oliwek. 
Oliwe wetrzyj w paznokcie, najlepiej ubierz na noc rękawiczki i pozostaw do rana. 
Zdecydowanie paznokcie będą mocniejsze i mniej łamliwe

2.Olejek rycynowy.
Wcierałam także olejek rycynowy w płytkę paznokcia.
Rozjaśnił płytke wzmocnił ją. Dzięki tej metodzie po 2tygodniach widziałam dużą różnice w stanie płytki.
Paznokcie przestały się rozdwajać a płytka była twarda i do tej pory jest.
Olejek rycynowy wylewałam na płatek kosmetyczny i wcierałam w paznokcie.
Nie polecam ich wtedy lizać :D

3.Siemie lniane
Babcia miała siemie lniane lecz go nie używała. Znalazłam przepis w internecie na papkę z nasion.
Do 250ml wody wsyp dużą łyżkę nasion. Gotuj na małym ogniu aż konsystencja będzie jak klej.
W ostudzonej papce mocz paznokcie co 2-3dni po 20minut.
Paznokcie były mocne i lśniące

4.Witaminy A i E.
Możemy kupić gotowe witaminy A i E. Wcieranie codziennie w paznokcie odżywi je, wzmocni i na długo pozostawi piękne.
Witaminy A i E to witaminy piękna.

5.Żelatyna.
Można także kąpać pazurki w żelatynie. Jedną łyżeczkę żelatyny rozpuszczamy w połowie letniej szklanki z wodą.
Odczekujemy do 10minut następnie podgrzewamy chwilkę 2minuty i gdy wystygnie moczymy pazurki.
2-3x w tygodniu przez ok. miesiąc. 

Znacie może jeszcze inne sposoby? :)
Jeśli tak podzielcie się :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.