wtorek, 2 grudnia 2014

Duża paleta cienii- recenzja

Dziś mowa o paletce. Dość dużej bo zawiera aż 120 malutkich cieni w wielu kolorach. 

Dostałam ją od rodziców, zamówili ją na allegro. 
Bardzo podoba mi się kolorystyka, jest także możliwość zamówienia paletki z brązami lub cieniami bardziej stonowanymi. 

Wybrałam tą ponieważ lubię eksperymentować i  nie boję się pomalować oczu kolorami.

Kosztowała ok. 30zł
Niestety nie wiem jakiej jest firmy ponieważ na opakowaniu nie ma informacji o tym.

Producent pisze:
Fabrycznie nowy, wysokiej jakości zestaw 120 cieni do powiek ( matowych i błyszczących) pozwala na stworzenie perfekcyjnego makijażu oczu.
Dzięki tym cieniom do powiek i odpowiednim doborze kolorów otrzymają Państwo niebagatelny makijaż oczu, który zaskoczy wszystkich.

Cechy produktu:


Produkt fabrycznie nowy, wysokiej jakości.
Jest bardzo lekki i praktyczny - jest bardzo wygodny w stosowaniu.
Jest idealnym pomysłem na prezent dla każdej kobiety lubiącej dobry, oryginalny makijaż.
Zestaw nie zajmuje wiele miejsca - wszędzie można go ze sobą zabrać.
Cienie są bardzo wydajne - wystarczy jedno pociągnięcie pędzelka by uzyskać intensywny kolor, który długo będzie utrzymywał się na powiece.
Ilość cieni: 120sztuk (matowe i błyszczące)
Całość umieszczona w estetycznym, łatwo zamykanym pudełku.
Wymiary (pudełko zamknięte): 227mm x 150mm x 18mm


Opakowanie:
Paleta zapakowana była z czarne pudełko.
Zdziwiłam się bardzo gdy w moje ręce trafiła paletka. Była wielkości zeszytu A5, zastanawiałam się jak pomieściło się w niej 120cieni. 
Kasetka wykonana jest z grubszego czarnego plasiku, nie ma problemow z otwieraniem i zamykaniem.
Gdy tylko chcemy możemy wyjąć obie palety z cieniami co jest mega wygodą gdy malujemy. Cienie dzielą się po 60 na każdą część. Znajdziemy tutaj cienie matowe, perłowe, brokatowe i mozaikowe.
Cienie mają folie, przez co nie pobrudzą palety gdy się pokryszą.
Bardzo podoba mi się to, że cienie poukładane są w 6 poziomych rzęsach po 10 kolorów w podobnych odcieniach.


Trwałość:
Cienie bez bazy są gorsze, jest tak w większości przypadków. Używam ich z bazą, potrafią wytrzymać wiele godzin na powiekach. 
Zarówno kolory jasne jak i ciemne.
Kolorki nie rolują się, nie wchodzą w załamania powieki, nie znikają w ciągu dnia.
Pod koniec delikatnie blekną lecz to nie duży problem, bo kto nosi makijaż +10 godzin?
Napewno wytrzymają potańcówkę, wesele czy studniówkę. 
Makijaż kuzynki w kolorze kremowo miętowym wytrzymał całą noc, mimo że był sierpień i +40 stopni.

Napigmentowanie/osypywanie:
Hmm cienie matowe są słabsze niż perłowe. Gdy nakładamy je na powiekę bez bazy mogą nie być tak wyrażne. Niektóre cienie mimo, że w palecie wyglądają inaczej na powiece są niemal takie same.
Kolory dzielą się na pastelowe oraz neonowe.
Bardzo ładnie prezentują się na powiece. Cienie mają malutką wadę jaką jest osypywanie. 
Jednak łatwo je usunąć. Mają wielkość ok. 5groszy
Można nakładać je na sucho, mokro oraz na baze.

Zmywanie:
Cienie można zmyć bez problemu mleczkiem, płynem micelarnym oraz chusteczkami.

Nie podrażniają powieki. 

Dostępność:
Tak jak mówiłam można dostać je na allegro lub sklepach internetowych. Nie widziałam żeby były dostępne stacjonarnie.

Cena:
Cena sięga od 25-60zł. Może być wyższa ponieważ jest dostępna paleta z 120 oraz z 180 odcieniami.

Podsumowanie:
Za niską cenę możemy dostać cienie bardzo fajnej jakości. 
Możemy wybrać w jakich tonach ma być. 
Kupując paletkę możemy sprawić miły prezent dla początkującej makijażomaniaczki :)
Jeden cień wynosi ok. 30groszy więc bardzo mało. 
Można wykonać ją ciekawe makijaże zaczynając od dziennych kończąc na wieczorowych. 
Nie jest mi ich szkoda jeśli chcę wypróbować nowy makijaż a nie jestem pewna czy kolorystyka pasuje, pierw próbuje na tych. 
Następnie maluje się Sleek'iem jeśli mi odpowiada.
Polecam :)

Macie może taką paletke?

1 komentarz:

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.