sobota, 13 grudnia 2014

Jak zaoszczędzić?- plany zakupowe na styczeń.

Postanowiłam zaoszczędzić troszkę kasy i napisać post, który będzie pojawiał się co miesiąc z nowymi planami.
Lubię sprzątać kosmetyki, te których już nie używam oddaje lub sprzedaje a na ich miejsce chcę coś nowego.
Dzięki liście na dany miesiąc zaoszczędze sporo pieniążków :)

W grudniu nie planuję zakupów, zaś na styczeń zamówię parę rzeczy z mojej ulubionej drogerii cocolita. Nie będą to duże zakupy.
Przy rozdaniu zamówię także coś dla siebie.

Mam w planach kupić nowe cienie:
Zastanawiam się nad dwoma paletkami i nie wiem którą wybrać





Podobają mi się fiolety z paletki Vintage Romance i bardziej kusi mnie ta paletka.
Cienie jak widziałam są cudownie napigmentowane









Z drugiej strony urzekły mnie piękne kolory w paletce Rio, będzie idealna na wiosne i lato.
Rio wyszła nie tak dawno i kusi od początku.
Którą wybrałybyście? :)








Obowiązkowo zamówię szminki w kredce firmy W7 oraz Revlonu :)

Oglądając filmiki na YT szminkę Revlon zachwalała Karolina z Stylizacje. Pójdę w róże :)

I na końcu ale najpotrzebniejsze - muszę zamówić nowy pędzelek do blendowania bo obecny już troszkę przeżył :D


Piszecie listy czy idziecie na żywioł? :)

1 komentarz:


  1. Dzięki za plan oszczędnościowy - to świetny krok w kierunku lepszego zarządzania finansami i osiągnięcia swoich celów finansowych. Planowanie oszczędności może pomóc w zwiększeniu świadomości finansowej oraz w budowaniu stabilnej sytuacji materialnej.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.