sobota, 22 listopada 2014

Jak zostałam testerem mydełek z Biedronki?- opis mydeł

Wiele z Was napewno jest ciekawa jak  zostałam testerką mydełek z płynie z Biedronki.

Mydełka dlatego, że jest to wersja testowa tylko 100ml.


Kochane udało mi się w sumie, więc mialam szczęście. 
Znalazłam na internecie wiadomość, że Biedronka będzie przeprowadzała testy, ponieważ chcą wydać nowe serie zapachowe mydeł w płynie.
Po 16 postanowiłam wejść na stronę i udało się :)
Akurat opcja "zostań testerem mydeł" była aktywana.
Kliknelam i tak zostałam testerką mydeł :)

Link do strony z testami :
https://www.testujemy.biedronka.pl/


Akcja zaczeła się w poniedziałek ok. godziny 16 po upływie może 5minut testery rozeszły się :)
Wczoraj kurier przywiózł mi pudełko, a w środku znajdowało się pudełko tym razem "biedronkowe".
W pudełko ukazało się 5 estetycznych buteleczek z nieziemskimi zapachami.
Każdy zapach ma za zadanie odzwierciedlić nazwe. 
Najbardziej do gustu przypadł mi zapach różowego mydła

Nazwy mydeł do testów:(od lewej)
-Creamy Orchid
-Oriental Night
-Green Touch
-Pure Flower
-Hawaiian Dream

Mojej mamie zaś bardzo przypadło do gustu pomarańczowe mydełko, o zapachu orientalnym.
Podoba mi się, że nazwy są trafione i w jakimś stopniu odzwierciedlają zapach.

Opakowania estetyczne w pastelowych kolorach, płyn jest takiego samego koloru.
Dołączony jest dozownik. Pojemność 100ml.
Ciekawe czy wersja pełnowymiarowa 500ml będzie miała podobną szate graficzną :)

Dostałam także list, który był wewnątrz opakowania. 
Z dalszymi poleceniami. Muszę zalogować się na ww stronie, wypełnić ankiete, po podsumowaniu każdego głosu, firma wybiera najbardziej "chodliwe" mydełko :)
Moimi faworytami są mydełka różowe, fioletowe, zielone i pomarańczowe (mamy) :D
Nie mam pojęcia dokładnie ile mydełek wejdzie do sklepów, ale podejrzewam że tylko 3.

Bardzo lubię testować nowe produkty.
Do tego nie trzeba dużo wysiłku ponieważ każdy myje dłonie :D
Ogólna recenzja pojawi się po jakimś czasie ponieważ po pierwszych myciach co można wiele powiedzieć :) Trzeba czekać, czy nie wysusza dłoni itd :)
Na ten czas jestem pozytywnie oczarowana.

Poszczęściło się Wam??
Zostałyście kiedyś może testerkami produktów z Biedronki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.