czwartek, 27 listopada 2014

Czy jestem zakupoholiczką? :O HAUL LISTOPADA

Podsumowując miesiąc LISTOPAD zadaje sobie pytanie : 
"CZY JESTEM 
ZAKUPOHOLICZKĄ?"

Oczywiście że nie!

 Poprostu dbam o to, by każdy szef miał na wypłate swoim pracownikom :D

Fakt w tym miesiącu obłowiłam się jak norka, ale tylko dlatego że zrobilam mega duże porządki w szafce z kosmetykami. 
Część sprzedałam część wyrzuciłam, a część zabrała mi siostra :)

Zostałam z dwiema paletkami cieni, nie najwyższych lotów, bez tuszu, lakierów do paznokci i innych mazideł. Została mi może 1/3 moich zapasów więc trzeba było dokupić.

W przypływie dodatkowej kasy postanowiłam kupić to co potrzebowałam i o czym marzyłam od dłuższego czasu. Mam nadzieję że dozbieram na święta na nową paletkę Vintage Romance od Sleek.

Najbardziej wartościowe zakupy poszły w sklepie COCOLITA.
Kupiłam aż:


-4paletki Sleek
-rozświetlacz/bronzer Fake Bake
-cień do brwi MUR
-paletka MUR Flawless
-balsam do ust
-eyeliner MUR
-pędzle Delfa
-bronzer MUA


Następnie zakupy nowych hybrydek

Przygarnęłam aż 23nowe kolory hybryd więc serdecznie zapraszam, kto ma blisko na hybrydki :D 
Ceny niskie, ponieważ dopiero zaczynam :) 
Podsumowując do koloru do wyboru :D

Jak już zauważyłyście przyszła paczuszka z KOSMETYKIZAMERYKI
Gdzie kupiłam
-12 lakierów
-lustro
-2pędzelki
-2 pomadki
-szczotke TT
-wodę Kerwa
-2 kredki do oczu które są również cieniami

-2pilniki

Zakupy w Rossmanie robiłam aż 3x :D
Wzbogaciłam się o:
-3 lakiery
-wode brzozową
-4tusze Lovely (2odsprzedałam młodej)
-2szminki Wibo
-kule do kąpieli
-dezodorany Isana
-żel do mycia twarzy SYNERGEN
-płyn Isana


Sekrety Urody:
-szczotka TT powędrowała do młodej

Sklep osiedlowy
-Buty na zime 
-3 słoiczki

Tak więc podsumowująć jestem spłukana zostało z 3zł w portfelu więc nie wystarczy na zapiekanke :D
Mam pewność że w tym miesiącu nie kupię juz nic, dobrze że miesiąc się kończy :D
Listopad był miesiące rozrzutności, sprawiłam sobie pare prezentów na Mikołajki od siebie samej.


Zadam banalne pytanie...
Lubicie zakupy?
Co chciałybyście dostać na Mikołaja?
Liściki napisane!? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.