piątek, 28 listopada 2014

Akcja darmowa dostawa+ inne promocje + list do Mikołaja :D

Tak więc już poznałyście mnie z strony zakupoholiczki.

Ale nie wiem czy wiecie, lecz robię także makijaże oraz pazurki hybrydowe na które serdecznie zapraszam :)

Jak wiecie zbliża się grudzień, Mikołajki i święta wiec można zażyczyć sobie prezent od drugiej połówki, znajomych rodzieństwa i kogo tylko chcecie :)
Jeśli błaganie ww osób nie pomoże zawsze zostaje list do Mikołaja :D
Zdałam sobie sprawę że za miesiąc już będzie po świętach, a ja będę robiła za zaopatrzenie barku na Sylwestra :D 

Każda z Nas na chwile znów poczuje sie jak mała dziewczynka pisząc z wypiekami na policzkach długa listę dla Świętego.
Podejrzewam, że przy moich marzeniach zajechałabym te renifery na śmierć, więc dlatego sama kupiłam pare prezentów dla siebie.

Na co mam chęć ?
-Poluję na pięknie mieniące się cienie duochrome, które są genialne.
Czym są duochromy? Są to cienie o 2barwach, bez bazy na czytej skórzy widać tylko jedną barwe, jednak nałożone na czarną lub ciemną baze zmieniają się w inny odcień. Troszke jak żuczek.
Przepadłam dla nich totalnie więc muszę odwiedzić galerię by przejść się do stoiska INGLOT lub poszukać na internecie.
Macie może takie cuda? Jeśli tak gdzie kupione? 

-Następnie totalnie nie kosmetyczny zakup, ale szukam fajnych wycieranych boyfriendów, mam już upatrzone z kasą gorzej 

-ciepluchne piżamki, najlepiej z reniferem :D 

-zestaw pędzli do malowania oczu oraz konturowania

-cieni nigdy za mało i mam ochotę przetestować paletkę Vintage Romance od Sleek'a oraz paletke Geek od MUR.

Moja lista krótka na ten moment. Pewnie przed świętami zamówię pare Manhattaników w kolorach pastelowych :)
Pomarzyć zawsze można :) 
Może akurat ktoś zobaczy nasza liste i rozwiejemy niepewności bliskich którzy nie wiedzieli co nam kupić?

Rozpisałam się, z natury jestem ogromną gadułą kto mnie zna potwierdzi.
O tej akcji dowiedziałam się od znajomej z photoblog'a.
Postanowiłam Wam o tym powiedzieć, żebyście nie zrobiły wcześniej zakupów w sklepach internetowych.

Dokładnie dnia 2.12 w wielu sklepach i drogeriach internetowych będzie akcja pt. "Darmowa dostawa"
W tym dniu nie płacimy za dostawe, więc możemy pozwolić sobie na wydanie pieniążków z przesyłki na nowy kosmetyk.
Z tego co wiem, nie ważne czy płacisz przelewem czy pobraniowo każda wysyłka jest za darmo.

Na tej stronie znajdziecie wszystkie nazwy sklepów :)
http://www.dziendarmowejdostawy.pl/

Jeśli macie ochotę na zakupy, polecam poczekać do 2.12 :)

Napisałyście już list do Mikołaja? :)

Kochane są jeszcze dwie promocje. Na stronie www.cocolita.pl

 Oraz na stronie MUR angielskiej jest promocja, jeśli zrobisz zakupy za 25 funtów dostaniesz prezent wart 25 fukntów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.