niedziela, 30 listopada 2014

Dlaczego kosmetyki Balea tak bardzo kuszą?

Zastanawiałyście się dlaczego tyle dziewczyn chwali kosmetyki firmy Balea?
Dzięki siostrze. która była na Mistrzostwach tańca dostałam w prezencie nowe żele i dezodoranty ww firmy. Oraz 2,5kg żelek <3 Na moje stare stawy idealnie :D 

Oglądając je o 4.19 rano pomyślałam "Kurcze czemu one są takie sławne?"
Patrząc na skład nie są idealne bo zawierają SLS.
Doszłam do wniosku, że kluczem do sukcesu są niebiańskie zapachy, idealne połączenie paru zapachów różnych owoców czy kwiatów.
Firma przykłada także uwagę do ślicznych estetycznych buteleczek.

Pierwszy raz spotkałam się z tą firmą 5 lat temu gdy wujek sprawił mi prezent na Święta Bożego Narodzenia. Do tej pory dostaję je przynajmniej 1-2x do roku co sprawia mi ogromną radość :)
Bardzo mi przykro że nie mam dostępnu do kosmetyków Balea (więc jeśli byłaby dobra duszyczka i robiła zakupy kolo nowego roku już przesłałabym pieniążki na pare specyfików które chciałabym wypróbować)
Żałuję że nie ma nigdzie u nas drogerii DM. Mieszkam daleko od Niemiec i Czech. 

Mogłabym siedzieć i wąchać je cały czas. 
Dostałam 4 żele pod prysznic oraz dwa dezodoranty. 
Zdziwiła mnie cena bo kosztowały tylko 0.55 Euro co wychodzi ponad 2zł na nasze.

Z moją cudowną znajomością języka niemieckiego. Postanowiłam przetłumaczyć jakie zapachy dostałam :) (dobra patrzyłam na szate graficzną)
1.Z lilią wodną (?) i czarnymi jeżynami.
2.Wiśnia
3.Jakiś biały kwiat z jagodami Acai
4.Najcudowniejszy z Marakują
5.Dezodorant o zapachu wanilii 
6.Dezodorant o zapachu kokosa i nektarynki.

Patrząc na cenę i porównując do polskiej wychodzi taniej. 
Za żel o pojemności 300ml zapłacimy ponad 3zł, a dezodorant o poj. 200ml super jakości płacimy i nawet 6-10zł.

Recenzje moich nowych skarbów pojawią się napewno :)

Kochane Wy moje.
Jakie kosmetyki firmy Balea są warte uwagi?
 Chciałabym stworzyć małą listę produktów których chciałabym przetestować :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.