środa, 12 listopada 2014

Recenzja Paletki Technic

Paletke Technic kupiłam na początku września.
Bardzo kusiła mnie od początku lata ale nie miałam gdzie jej zamówić...
Brak konta w banku uniemożliwiał mi przelewy. 
Gdy znalazłam sklep internetowy alledrogeria.pl byłam bardzo zadowolona, ponieważ produkty były tanie, a wysyłka pobraniowa wynosiła tyle ile w innych sklepach zwykła przesyłka z przelewem.
Nie zastanawiając się od razu postanowiłam zamówić paletkę Technic w żywych kolorach <3
Jest także paletka z fioletami ale ciężko dostępna (jeśli macie taką na sprzedanie lub wiecie gdzie jest dostępna będę wdzięczna) oraz w kolorach podstawowych brazy,złota itd :)
Zakochana jestem w niej po uszy ponieważ kolory są cudowne! 
Ale o tym za chwilkę :)
Na zdjęciach jest również paletka firmy w7 ale o niej innym razem :)





Tak prezentują się kolory paletki


 

Makijaż na szybko wykonany cieniami więc nie jest jakiś może super.


Zdziwił mnie rozmiar paletki. Paletka jest mała ma wymiary ok. 7,5cm x 13,5cm.
Cienie są wielkości 2zł.
Każdy cień waży 0,9g.
 Jest aż 12 cieni, za które zapłaciłam 9,50zł. Więc każdy cień kosztował ok. 80groszy.
Zastanawiam się nad kupnem jeszcze jednej paletki ale w stonowanych kolorach.
Pudełeczko wykonane z czarnego matowego plastiku. Na wierzchu przyklejona jest najlejka oraz nazwa paletki.
W środku wygląda podobnie do Sleeka, ma duże lusterko przy czym łatwo można się malować.
Do tego dodana jest pacynka która zaraz wyrzuciłam ponieważ maluje się tylko pędzlami.
Cienie należą do błyszczących, ale ja to lubię :)
Maluje nimi na sucho z użyciem bazy oraz na mokro :)
Kolory są żywe i bardzo dobrze napigmentowane, nie tracą koloru podczas blendowania.
W ciągu dnia nie znikają z powieki, może pod koniec lekko blekną ale to wiadome.
Nie rolują się ani nie zostają w załamaniach powieki.
Lekko się osypują, ale znacznie mniej niż inne cienie.
Nie odbijają się na powiece, a na dolnej trzymają się lepiej niż nie jedna kredka do oczu.
Bardzo łatwo nabiera się je na pędzelek i przenosi na powieke.
Nie potrzeba dużo cienia aby powieka nabrała zdecydowanego koloru.
Od kiedy używam tych cienii, wiele osób zwraca uwagi na mój makijaż oraz go komplementuje.
Zaczynam dopiero swoją przygodę z makijażem więc każda uwaga jest ważna, aby się uczyć :)
Jestem bardzo zadowolona z tej paletki, łatwo się  z nią współpracuje.
Polecam ją szczególnie dziewczyną które zaczynają swoją przygodę a makijażem.
Za tydzień zamówię paletkę Sleek'a oraz Revolution więc porównam napewno każdą paletkę :)
Zrobię konfrontacje Sleek vs Technic :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.