wtorek, 18 listopada 2014

Rozświetlacz i bronzer w jednym-Fake Bake

Jak to ja zapomniałam napisać nowy post na następny dzień. Więc godzina 23,35 biorę się za twórczość :)


Mam już jeden świetny rozświetlacz od firmy Lambre, postanowiłam kupić 2w1 czyli rozświetlacz z bronzerem.
Wybrałam firmę Fake Bake, rozświetlający bronzer był na promocji więc postanowiłam go spróbować.
Postanowiłam go wypróbować, słyszałam że firma Fake Bake ma świetne samoopalacze więc może inne kosmetyki także ma świetne?
Poza tym nie mogłam oprzeć się ślicznemu błyszczącemu pudełeczku.

Ciekawe czy spełnia swoje zadanie??

Producent pisze...

Beyond Bronze Shimmer od firmy Fake Bake to świetny rozświetlacz i bronzer za pomocą którego nadasz swojej skórze blasku i podkreślisz opaleniznę. Wersja Light.

Zestaw zawiera 5 prasowanych odcieni brązów z mieniącymi drobinkami, które można nakładać oddzielnie jako rozświetlacze albo przeciągając pędzle po wszystkich, aby podkreślić kolor opalenizny skóry.





Opakowanie:
Kwadratowe pudełeczko o czerwonym kolorze. Jest na tyle błyszczące,że odbija naszą twarz. 
Na górze widnieje napis firmy oraz nazwa produktu. Z tyłu skład, data oraz inne przydatne rzeczy.
Kasetka ma wymiary 7,3cmx7,3cm. W środku znajduje się duże lusterko oraz ślicznie połyskujące drobinki w bronzerze.
Mamy pewność,że nie otworzy się w torebce itd. ponieważ gdy otwieramy musimy przycisnąć pasek plastiku by otworzyć pudełko. 
Bronzer waży 12g czyli całkiem sporo, więcej niż przeciętny puder. 

Kolor/pigmentacja/trwałość:
Wybrałam wersje dla bladziochów light bo jak wiadomo, można nakładać stopniowo przyciemniając kolor zaś ciężej rozjaśnić za ciemny bronzer. Produkt zawiera iskrzące się drobinki które pięknie odbijają światło. Można wykorzystać całość jako bronzer lub pojedyńczych pasków jako rozświetlacz lub cień na powieki. 

Pigmentacja jest genialna. Produkt jest bardzo mocno napigmentowany co widać na zdjęciu.
Trzeba więc uważać z nakładaniem bo możemy zrobić sobie krzywdę.
Przed nałożeniem na twarz radzę strzepnąć nadmiar pyłu z pędzelka.
Uwielbiam rozświetlacz kości policzkowe oraz pod brwią więc dla mnie kosmetyk jak znalazł. 
Co do trwałości nie mogę się przyczepić bo dla mnie jest bardzo dobra.
Produkt wydajny przez swoje mocne napigmentowanie.
Błyszczące drobinki są malutkie więc efekt nie wygląda tanio. Wiadomo zawsze należy mieć umiar by nie wyglądać jak bombka choinkowa cała w brokacie :D
Dla mnie dodatkowym plusem jest to, że nie zawiera parabenów.
Można go używać w dzień jako rozświetlacza, usunie oznaki zmęczenia lub niewyspania lub wieczorem jako bronzer podkreślający kości policzkowe w wieczorowym makijażu.
Gdy chodziłam na zabawy i miałam bluzki/sukienki z dekoltem rozświetlaczem podkreślałam dekolt i obojczyki :)
Mimo świetnej pigmentacji łatwo go zmyć przy demakijażu.
Gdy robiłam zdjęcie bronzer nakładałam na czystą skórę bez bazy, kremów itd

Dostępność:
Swój bronzer kupilam w sklepie www.cocolita.pl

Cena:
Na promocji koszował mnie ok. 16zł (bo miałam dodatkowo rabat). 
Dla mnie to niska cena za świetny produkt. 
Cena regularna 19,99zł :)

Podsumowanie:

Od niedawana używam bronzera i rozświetlacza. Bardzo polubilam ten kosmetyk i nie wyobrażam sobie pełnego makijażu właśnie bez niego.
Jeśli szukacie dobrze napigmentowanego bronzera polecam serdecznie.
Dobrze trafiłam z odcieniem, bo dark byłby zdecydowanie za ciemny dla mojej cery nawet w wakacje.




Lubicie używać bronzera lub rozświetlacza?
Jakiej firmy Wy uzywacie?
Spisuje się czy macie ochote go wymienić :) 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.