czwartek, 20 listopada 2014

Wpuścić babe do sklepu z portfelem- zgroza!!!

Kochane też tak macie, że kiedy są pieniążki na zbyciu (nadprogramowe) lecicie do drogerii i innych sklepów? :D


Dostałam pieniążka więc szybciutko po wizycie w bezrobociu (siedziałam na tej ławce dobre 2godziny, nim była moja kolej by dowiedzieć się że nie ma ofert) więc rozumiecie musiałam poprawić sobie humor :D

Dostałam dziś także paczuszkę do testów więc wszystko pokażę :)
Czekam jeszcze na nowe hybrydy może będą w poniedziałek :)

Jeśli jesteście ciekawe co zakupiłam, zapraszam :)



Odwiedziłam oczywiście Rossmana, bo jak to iść do galerii i nie odwiedzić drogerii? 
Grzech! :D

Dobrze, że skończyła się promocja wczoraj bo wyszłabym a raczej wyczołgała z wieloma reklamówkami :D
Przedwczoraj kupilam tylko dwa piaski z Wibo.

Każdy produkt mam po raz pierwszy, jeśli chodzi o Isane wybrałam tylko nowe wersje zapachowe.

Kupiłam 5 produktów w Rossmanie za około 20zł.



 Na tego skórzaka już dawno chorowałam, ale podczas promocji nie było go na stanie.
Kosztował ok. 7zł wybrałam czarny kolor.
Jakoś nie mam czarnych lakierów, bo ciężko je było zmyć ale pomyślałam że będzie ekstra pasował do nowych bucików <3
 Kocham kocham kocham! <3
Kule do kąpieli są moją miłością tak jak sole :)
Wybrałam 3 kule za 4,99zł ponieważ jest to cena na dowidzenia więc znika z półek Rossmanowskich.
Pachną mega intensywnie nawet przez opakowanie.
Firma Delia


 Taki specyfik do mycia twarzy. Przeważnie używałam Garniera 3w1 ale zobaczyłam promocje na Synergen więc postanowiłam wypróbować.


Bardzo lubię zapachy firmy Isana.
Wybrałam dezodorant na promocji za ok. 2,80zł 
i żel w nowej wersji za podobną cenę.

Wybór jest naprawdę ogromny jeśli chodzi o dezodoranty oraz żele pod prysznic.




Potrzebowałam butów na zimę i wybrałam dość ciężkie czarne buty z złotym zamkiem i łańcuszkiem. Lakier skórzany będzie perfekcyjny do tego zestawu :)
Butki uniwersalne i do stroju na luzie i do eleganckiego. 
Sięgają połowy łydki.
Moja żeby nie skłamać chyba 15 para butow... na zime... 
Tak tak jestem kobieta która uwielbia nowe buty :)


Trzy słoiczki szklane które już wykorzystałam :)
Potrzebowałam słoiczka na płatki kosmetyczne bo wkurzają mnie wylatujące ciągle płatki z opakowania. Do tych mniejszych wsadziłam zaś kredki do oczu i pędzelki :)  Wygląda to bardzo fajnie muszę jeszcze kupić takie małe szklane ozdóbki by wrzucic do słoiczków :) Będą wtedy ładniejsze :)

A ostatnią rzeczą na dziś są mydełka, które dostałam do testów od Biedronki <3
Dziewczyny zapach poprostu nieziemski! <3
Mam nadzieje ze cała seria 5 nowych mydeł wejdzie do sklepu. Mydełka są o pojemności 100ml, w estetycznych pastelowych buteleczkach. Kolor płynu jest taki sam jak etykietka :)

Tak więc na ten miesiąc (mam nadzieje) koniec zakupów! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.