sobota, 15 listopada 2014

Promocja Rossman na wesoło :)

Jak już 99% kobiet i portfeli swoich mężczyzn zdążyło zauważyć że do 19.11 w Rossmanie trwa promocja.
Wiele osób żałuje, że nie jest to promocja -40% i w sumie nie rozumiem tego :)
Można dobrać dwa produkty w tej samej cenie lub 1 czy 2zł tańszej :) Ale nie o tym teraz mowa! :)


Kto nie słyszał w drogerii panuje promocja "Kup 1 kosmetyk a drugi tańszy w tej samej cenie lub tańszy dostaniesz za darmo".

Szybciutko ogarnełam się rano w poniedziałek (tak tak nie mogłam już spać i wstałam po 7) , zabrałam siostre (wiecie żeby się przepychała i robiła barykadę, a ja spryciula szybciutko zgarniam wszystko z regałów)
Kobiety tłoczyły się pod drzwiami Rossmana od 9.45 widać, że gotowe zdzielić w głowe torebką, aby kupić swój pierwszy Revlon :D
Ja zachowałam zimną krew, weszłam kulturalnie (nie nie biegłam).
Patrzyłam na panie, które wyrywały sobie koszyki z rąk lub biegiem leciały do szaf Revlon,Rimmel, Manhattan i innych.
Ja stanęłam przy szafie Wibo oraz Lovely które zostały samotne bez widzów.
Poszłam z zamiarem kupna tuszu do rzęs i eyelinera.
Niestety, ale mój ukochany eyeliner od Eveline został jeden w dodatku brązowy :(
Łapnęłam jednak 4 tusze do rzęs firmy Lovely. Oraz dwie szmineczki Wibo (kochane czy wiecie, że zniknęły pomadki Wibo Eliksir? Tak tak nie będzie ich już. W zamian firma wydała pomadki Glossy Temptation)
Pomadki Glossy Temptation nie są tak odważne kolorem jak Eliksir. 
Kolory należą do jasnego różu oraz beży. Codzienne jasne pomadki.
Złapałam dwie o numerach 3 i 5. Recenzja pomadek i tuszu pojawi się na dniach :)
Za kupione kosmetyki z promocji 1+1 zaoszczędziłam 50% :)

Na zdjęciach widzicie jeszcze szczotke TT którą kupiłam w drogerii Sekrety Urody oraz wodę brzozową dla mamy kupioną w Rossmanie w promocyjnej cenie 3,99zł.





Szmineczki właśnie tak się prezentują.
Wybrałam szminkę nude oraz delikatny róż.
Delikatnie podkreśla usta :)









A jak zawsze zakupy?
Pochwalcie się :)
Aktualnie nie potrzebuje nic z drogerii więc dla mnie promocja została zakończona :)

Dziś do testów idzie Eyeliner Revolution, więc zapraszam wieczorem :*
Mam zamiar napisać także pare sposobów dla zmarzluchów takich jak ja :* :)

Miłego dnia! :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.