piątek, 21 listopada 2014

Jak przechowuje kosmetyki?

Jak przechowujecie swoje kosmetyki?

 W pudełkach, szufladach?


Macie je posegregowane czy leżą tak leżą i na co drążyć temat? :D

Na wakacjach, postanowiłam kupić "nowe mieszkanka" dla moich dzieciaczków.
Kupiłam plastikowe pudełeczka, gdzie są kosmetyki posegregowane tematycznie.

Zdjęcia sprzed miesiąca, teraz mam o wiele więcej zabawek, na rzecz tych które sprzedałam i szukam nowych mieszkanek.

Dlaczego warto i trzeba dbać o kosmetyki?
Dlatego, że zyskamy i zaoszczędzimy pieniążków. Gdy kosmetyki przechowywane są w odpowiednich miejsach, nie psują się nie trzeba ich wyrzucać, a my może wykorzystać je do końca.


Należy je przechowywać i suszych miejscach, bez dostępu wilgoci. Najlepiej gdyby temperatura nie przekraczała 25 stopni.
Najlepsza temperatura dla kosmetyków wynosi 9-15stopni.

Wiele słychać o przechowywaniu kosmetyków w lodówce. 
W lodówce jak wiadomo panuje niższa temperatura. 
Gdy kosmetyk poleży w temp. 2stopnie i następnie wyciągniemy go do temperatury pokojowej, rozwarstwi się i będzie nie do użytku.

Jakie kosmetyki mozna przechowywać w lodówkach i gdzie?
Można przechowywać pomadki, perfumy, kremy, lakiery
Należy je trzymac w pojemnikach na owoce lub warzywa albo na półkach które są na drzwiach.
Perfumy nie lubią słońca i ciepła bo tracą wtedy swój zapach.
Kremy zaś pod wpływem ciepła mogą zmienić swoją konsystencje i zepsuć się, zaś pomadki roztopią się i będą miękkie.
Lakiery do paznokciu bardzo lubią lodówkę, zaś moja kolekcja ponad 80 lakierów musiałaby chyba mieć oddzielną półke na co nie moge sobie pozwolić :D
Warto przeznaczyć jedną czy 2 półki na drzwiach lodówki na kosmetyki :)

Przestrzegam! :D Ale same kosmetyki bez  chrzanu czy musztardy między nimi, co by nie złapać rano gdy jeszcze człowiek zaspany słoika chranu i wetrzeć w twarz jak krem :)

Gdzie można jeszcze przechowywać kosmetyki?
Oczywiście w słoiczkach. Bardzo podoba mi się słoik z płatkami kosmetycznymi lub patyczkami. Poręczne, zamknięty słoik chroni przed wilgocią :)
W szufladach o ile jeszcze macie miejsce :) Chłodne i ciemne miejsce idealnie dla kosmetyków.
W kuferkach. Można przechowywać w nim posegregowane kosmetyki,
Widziałam także bardzo fajne organizery na kosmetyki. Przeźroczyste zamykane pudełeczka.


Jak przechowuje swoje kosmetyki?
Ja swoje jak już widziałyście trzymam w plastikowych pudełeczkach, poselekcjonowane, zamknięte w szafie :) Nie są wystawione na światło (chociaż u mnie w pokoju i tak jest ciągle ciemno niczyzm w jamie u borsuków :D) takie zalety ulozenia pokoju ze swiatlo sie dochodzi.
Lakiery zaś trzymam w większym pudle, schowane pod biurkiem na małym stoliku, nie mają dostępny do światła, jest chlodniej, bo blisko okna.

A jak wy dbacie o swoje malowidła?
Macie wszystko podzielone czy panuje artystyczny nieład?











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.