poniedziałek, 19 stycznia 2015

Czy tak trudno odróżnić ciepły od zimnego typu?

Czy wiesz jaki typ urody posiadasz? Dzieli się na ciepły lub zimny. Można też podzielić go na pory roku.

Gdy poznamy swój typ urody,możemy dobrać odpowiedni kolor szminki, cieni do powiek, a nawet ubrań.
Dobierając niewłaśniwy kolor kosmetyków, wyrządzimy sobie krzywdę.
Jestem zimnym typem urody. 
Na napisanie tego posta, wpadłam po przeczytaniu artykułu w starej gazecie.

Jak sprawdzić typ urody?
-żyły
Najłatwiej sprawdzić kolor żył na nadgarstkach. Aby obraz był prawdziwy w 100% musimy zrobić to w naturalnym świetle.
Wyciągamy dłoń i dokładnie oglądamy kolor żył. 
Jeśli masz zielonkawe żyłki, jesteś ciepłym typem. Gdy widzisz niebieskie, tak jak ja, masz pewność,że jesteś chłodnym typem.
Żyłki nie są wyraźne i jest problem?
-róż i bronzer
Następny test. Do niego potrzebujemy róż i bronzer.
Na jednym policzku malujemy się różem, a na drugim bronzerem. Który z nich będzie wyglądał ładniej, jednolicie taki jest nasz typ.
Dla zimnego pasuje róż, dla ciepłego bronzer.
-szminka
Wybieramy szminki w odcieniu pomarańczowym i fuksji. Odsłaniamy twarz, malujemy usta i najlepiej zróbmy zdjęcie twarzy. W której szmince wyglądamy lepiej?
Jeśli pasuje Ci pomarańcz jesteś ciepłym typem, zaś róż zimnym.

Można sprawdzić także typ przy pomocy biżuterii oraz ubrań. 
Ponieważ prowadzę blog kosmetyczny wybrałam taki właśnie test. 
Dzięki niemu już dawno poznałam swój typ. Mogę dzięki temu dobierać odpowiednie kolory szminek. Uwielbiam róż,fuksję i w takich kolorach wyglądam najlepiej. 

Czy wiecie jaki jest Wasz typ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.