piątek, 28 lipca 2017

💚#11 NIEKOSMETYCZNI ULUBIEŃCY TYGODNIA + PRZEPIS NA SZYBKĄ SAŁATKĘ Z MAKARONEM I SOSEM TZATZIKI.💚

Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda jest bardzo kapryśna. Nie mam oczywiście nic przeciwko temu, ponieważ mogę bezkarnie czytać i oglądać seriale, a przy okazji nie martwić się, że tracę wyczekiwane słoneczko.
Ulubiony serial📺
Już po raz drugi w moim zestawieniu pozostaję przy wcześniej wymienionym serialu, a mowa o "Grze o Tron". Obecnie kończę 3 sezon i uważam, że jest to bardzo specyficzna i brutalna propozycja, która niesamowicie wciąga. Mam wrażenie, że prawie godzinne odcinki trwają mniej niż 10 minut, GoT uzależnia!

Ulubiona książka📚
Minęło kilka miesięcy, odkąd zginęłam. Od tamtego czasu moja siostra żyła moim życiem. Wiele sekretów dotyczących mnie, mojej rodziny i przyjaciół wyszło na jaw, ale Emma nadal nie wie, kto jest mordercą.
Gdy moje ciało zostaje odnalezione, sprawy się komplikują. Emma natychmiast staje się pierwszą podejrzaną, więzienie nie jest najgorszym, co może ją spotkać. Człowiek, który mnie zabił, wciąż jest na wolności…

Jest mi troszkę przykro, ponieważ przedstawiam powieść "Aż po grób", która jest zakończeniem serii The Lying Game. Ostatnia część jest prawdziwą perełką, pełną tajemnic i nowych odkryć.
Muszę przyznać, że nie spodziewałam się takiej końcówki, która okazała się dla mnie prawdziwą petardą.
Może i jest to typowa młodzieżówka, ale nie ukrywam, że bardzo mi się spodobała.

Ulubiony film🍿
"Before I fall" znalazłam przypadkowo, ponieważ zobaczyłam reklamę w sieci i zapragnęłam go zobaczyć.
Ekranizacja jest adaptacją książki "7 razy dziś" i opowiada o nastoletniej Sam , która jest popularna, ma przystojnego chłopaka oraz najlepsze przyjaciółki.
12 lutego jej życie ... kończy się. Tak przynajmniej można było sądzić, widząc dużą ciężarówkę, która zmiażdżyła auto, gdzie znajdowała się Sam. Nic bardziej mylnego, ponieważ rano budzi się w swoim łóżku. W kalendarzu zaś ponownie jest 12 dzień miesiąca!
Czy otrzymała kolejną szansę? Koniecznie zobaczcie, jak potoczą się losy głównej bohaterki.

Ulubiona piosenka🎶
Czytając wymienioną książkę przypomniałam sobie o piosence We Are Young, którą wykonuje FUN. Przez długi czas była nawet moim dzwonkiem na telefon, dacie wiarę, że ma już 6 lat?!
Ulubiona potrawa🍽️
Pamiętacie jak w zeszłym tygodniu pokazałam przepis na danie z sosem pomidorowym i kurczakiem? Wykorzystałam tam makaron z dodatkiem pomidorów i szpinaku od Straganu Zdrowia, a w tym tygodniu wcinałam przepyszną sałatkę, która jest niezwykle łatwa w wykonaniu i tania.

Składniki potrzebne do przygotowania sałaty:
- pół opakowania makaronu ( można użyć również pierożków tortellini z szynką)
- 2 pomidory
- 2 ogórki
- pół puszki kukurydzy
- pół opakowania przyprawy tzatziki
- mały jogurt naturalny
- majonez
- sól, pieprz

Sposób przygotowania:
1. Ugotowany makaron należy przełożyć do miski.
2. Pomidory i ogórki pokroić w kostkę, dodać kukurydzę i całość wymieszać z przyprawą tzatziki. Ja zazwyczaj robię podwójną porcję i używam niecałego opakowania, aby smak przypraw był intensywny.
3. W osobnej miseczce robię sos z jogurtu oraz majonezu (oczywiście robimy go wedle uznania, ja daję go całkiem sporo, aby makaron nie był suchy)
4. Do przygotowanej miski z makaronem wrzucam warzywa oraz całość zalewam sosem i mieszam. Na końcu należy doprawić solą i pieprzem.
Trójkolorowy makaron dodaje całości uroku, a dodatek suszonych pomidorów i szpinaku wzbogaca smak. Uwielbiam włoskie produkty, dlatego z prawdziwą rozkoszą wypróbuję inne warianty.
Sałatka jest naprawdę tania, świetnie nadaje się jako przekąska na grilla lub spotkanie ze znajomymi.
Chętnie poczytam o Waszych przepisach z wykorzystaniem makaronu.

Znacie moich ulubieńców?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.