środa, 2 listopada 2016

Czy zaprzyjaźniłam się z silikonowym olejkiem do włosów Isana? 👧

Przez wiele miesięcy używałam różowego serum Marion lub jedwabiu tej samej firmy. Gdy zdenkowałam oba produkty, postanowiłam kupić kosmetyk Isana Hair Professional. Był akurat na promocji, a do zakupu skusiło mnie wiele pozytywnych recenzji.

O produkcie:
Olejek Isana Hair Proffesional przeznaczony jest do włosów mocno zniszczonych i suchych:
  • zawiera olejek arganowy,
  • nadaje włosom zdrowy połysk,
  • przetestowany przez fryzjerów.

Olejek do włosów ISANA Hair Professional zawiera bogaty kompleks olejków pielęgnacyjnych, w skład którego wchodzą oleje: arganowy i słonecznikowy. Olej szybko się wchłania i uszlachetnia włosy, jednak ich nie obciąża i nie pozostawia w nich tłustych resztek. Ultralekka, nienatłuszczająca i bardzo skuteczna formuła pielęgnuje włosy mocno zniszczone i suche. Efektem są zdrowe, silne i lśniące włosy.

Skład:
Cyclopentasiloxane, Cyclomethicone, Dimethiconol, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Helianthus Annuss Seed Oil, Parfum, Argania Spinosa Kernel Oil, Limonene, Linalool, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Citral, CI 40800.

Isana kojarzy mi się z tańszymi kosmetykami, dlatego byłam zdziwiona, że opakowanie jest tak porządnie wykonane. Wygodna pompka aplikuje odpowiednią ilość płynu, który posiada całkiem przyjemną, gęstą, zabarwioną na żółto konsystencję. Z łatwością rozprowadza się zarówno na wilgotnych, jak i na suchych włosach. Na moje długie pasma wystarczy dosłownie 3naciśnięcia pompki, aby je zabezpieczyć.
Oczywiście jestem świadoma, że olejek nie każdemu przypadnie do gustu, lecz ja jestem bardzo zadowolona. Pasma zaprzyjaźniły się z silikonowym składem, dlatego też pięknie je wygładza i dzięki temu są zdyscyplinowane. Pożegnałam okropnie powywijane końcówki, które były moją zmorą. Nie nalezy jednak przesadzać z ilością nakładanego serum, ponieważ efekt może być odwrotny, a włosy będą wyglądać nieświeżo. 
Kosmetyk kosztuje około 15zł, na promocji ta cena sięga 11-12zł. Uważam, że kwota jest adekwatna co do jakości, jak i zarówno wydajności.

Jestem ciekawa, jakiego serum używacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.