piątek, 11 listopada 2016

🍃 😍#5 Jakie kosmetyki kochają moje włosy? Akcja "Piękna jesienią".😍🍃

Mam kilka perełek, do których stale wracam. Mowa o kosmetykach do włosów, które naprawdę lubię i polecam z czystym sumieniem. Karolina z bloga Pasje Karoliny zarządziła, by w tym tygodniu rozpisać się właśnie na temat tych ulubieńców.
Moje pasma nie są wymagające, chociaż kocham je rozpieszczać. Często nakładam na nie olej czy maskę, lecz wciąż szukam faworytów, więc byłabym szczęśliwa, gdybyście poleciły mi Wasze ideały.
Isana Hair Professional- olejek, który potrafi u mnie zdziałać cuda. Posiada silikonowy skład, więc skutecznie wygładza moje końcówki. Są zdyscyplinowane, a do tego przestały się wywijać. Produkt cechuje się wysoką wydajnością oraz przyjemnym, delikatnym zapachem. Kosmetyk można zakupić w drogerii Rossmann za około 15złotych.
Batiste Suchy Szampon- mój pomocnik! Używam go zawsze, gdy moje pasma są oklapnięte i pozbawione życia. Nie zawsze wyglądają tak jak w reklamie, dlatego, gdy muszę szybko wyjść, stawiam na mojego kwiatowego ulubieńca. W krótkim czasie przywraca im świeżość oraz dodaje objętości. Bardzo się cieszę, że można kupić je w większości drogerii za mniej więcej 12-14zł.
Pantene Pro-V Szampon- zakochałam się w nim 1,5roku temu, a ta miłość nadal trwa. Nigdy nie miałam tak cudownego produktu, który podczas mycia rozplątuje moje włosy. Po wyschnięciu są cudownie gładkie, błyszczące i odżywione. Często bywa na promocji za 10-11zł.
Radical Szampon wzmacniający- kupiłam go na początku jesieni, ponieważ potrzebowałam kosmetyku, który spowolni ich wypadanie. Jestem tej firmie wierna od lat i zawsze mogę na nią liczyć. Mam wrażenie, że te stały się mocniejsze. U mnie nie powoduje plątania czy przesuszenia, więc oceniam go na 5. Udało mi się go kupić za około 6zł w Rossmannie.
Balsamy Bani Agafii- jeśli nie mam czasu, często po nie sięgam. W swojej kolekcji posiadam 4 wersje i każda sprawdza się w 100%. Dzięki nim widzę, że włosy są sprężyste, przyjemnie gładkie i nieziemsko błyszczące. Do tego urzeka mnie ich zapach.
Jestem zadowolona, ponieważ są dostępne również w Wispolu i Sekretach urody po 4-5zł.

Jak widać, wiele mi nie trzeba, aby dopieścić moje pasma.
Może są one również Waszymi ulubieńcami?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.