sobota, 25 czerwca 2016

Kobieca elagancja. Czerwone paznokcie z dodatkiem blichtru.


Właśnie testuję nowe hybrydy ArtVital. Lubię tanie lakiery, ponieważ na mojej bazie nawet najtańszy produkt trzyma się ponad 6tygodni. Paznokcie spiłowałam w lekki migdałek i pokryłam je dwiema warstwami koloru.
Muszę przyznać, że malowidło jest genialnie napigmentowane i już pierwsze pociągnięcie zapewni kryjącą warstwę. Posiada przyjemną, gęstą konsystencję, która nie kurczy się ani nie rozlewa.
Zamarzyła mi się piękna czerwień bez pomarańczowych i fioletowych nut. Wybrałam nasycony odcień o numerku 96 oraz jasne złoto 164. 
Mam nadzieję, że produkt się sprawdzi i kupię nowe odcienie, ponieważ firma posiada szeroki asortyment. 

Jak Wam się podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.