sobota, 18 czerwca 2016

Kosmetyk, który doda uroku każdej kobiecie. Piękne trio Blush Artist od Catrice.

Dawniej unikałam różu jak ognia i nie widziała potrzeby go używać. Wszystko zmieniło się zeszłego roku, gdy odkryłam, jak pięknie podkreśla urodę. Dodaje blasku i wygląda uroczo.
Przetestowałam już wiele firm, wtym Wibo, Eveline, Makeup Revolution, aż nadszedł czas na trio z Catrice.
Moją paletkę kupiłam w promocji za około 12zł, cena regularna nie powinna zaś przekraczać 20zł.
Można dostać ją w każdej drogerii posiadających szafy tej marki. Kosmetyk jest dostępny aż w trzech odcieniach, ja akurat wybrałam numer 030 Rock'n'Rose.

O produkcie:
ZRÓWNOWAŻONE TRIO
Luksusowe palety różów oferują trzy harmonijnie dopasowane odcienie, które perfekcyjnie podkreślą policzki. Bardzo delikatna aksamitna formuła różów występuje w wielu kolorach, dając odmienne efekty-od matowych, przez połyskujące, aż do perłowych. Jest długotrwała i przyjemnie się aplikuje.

Róż umieszczony jest w estetycznej, przeźroczystej, plastikowej kasetce. Wygląda elegancko i zajmuje mało miejsca, więc można zabrać go nawet w małej torebeczce. Obawiam się, że bez odpowiedniej pielęgnacji, opakowanie porysuje się i będzie wyglądało słabiej.
Cudowne malowidła posiadają wręcz wymarzoną, bajkową konsystencję. Są miękkie, aksamitne i genialnie napigmentowane. Aplikacja na policzki wymaga lekkiej ręki, aby nie zrobić sobie brzydkiej plamy.
Kosmetyk rozciera się z łatwością i szybko możemy zatuszować każdy intensywniejszy błąd.
Rock'n Rose to paleta stworzona dla kobiet, które posiadają chłodny typ urody.
Dwa pierwsze odcienie wyglądają naturalnie i stonowanie, ostatni zaś dodaje srebrzystego blasku, który rozpromieni cerę. Podoba mi się fakt, że każdy odcień możemy dobrać do odpowiedniej okazji. Spokojny mat nada się do codziennego makijażu, satynowy błysk podkreśli piękny makijaż wykonany z myślą o przyjęciu.
Róż należy do trwałych produktów i przez cały dzień wygląda świeżo i porządnie.
Paleta niesamowicie przypadła mi do gustu i bardzo często gości na moich policzkach.

Lubicie używać różu? Czy może go unikacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.