sobota, 20 września 2014

Przedstawiam wam balsamo-mgiełki :)

Zauważyłam w promocji mgiełki chyba dopiero w 11 katalogu.
Kupiłam jedną za 6,50zł
Wybrałam zapach Lagoon oraz Citrus.
Gdy je otworzyłam okazało się że to balsam w mgiełce! :)
Więc cudownie bo nie lubię brudzić paznokci i dłoni wydobywaniem balsamu albo masła z słoiczka.



Zaczynam od mgiełki Citrus Zing
Od Producenta:
Lekka mgiełka do ciała nawilża skórę i pozostawia na niej delikatny zapach. Wzbogacona nutami zapachowymi grejpfruta i cytryny. Benefity: 
• nawilża 
• nadaje skórze delikatny zapach 
• szybko się wchłania
Jak działa: Mgiełka z masłem shea nawilża skórę i pozostawia na niej delikatny zapach. Jest łatwa w użyciu i szybko się wchłania.
Jak stosować: Rozpyl mgiełkę na skórę ciała i pozostaw do całkowitego wchłonięcia. 




Mgiełka Lagoon
Delikatna, nawilżająca mgiełka o orzeźwiającym zapachu gruszki i owoców cytrusowych.
 • nawilża
 • pozostawia na skórze delikatny zapach
 • szybko się wchłania 
• łatwa w użyciu
 Jak działa: Kojąco nawilża, dzięki zawartości masła shea i przyjemnie odświeża. Jak stosować: Spryskać oczyszczoną skórę całego ciała i delikatnie wmasować.


A teraz ja:
Mgiełka pachnie jak świeżo wyciśnięty cytrusowy sok.
Za to mgiełka Lagoon pachnie kwiatami (przynajmniej dla mnie)
Skóra jest gładka i nie czuć na niej tłustej powłoki.
Bardzo fajnie się aplikuje ponieważ wystarczy psiknąć jak perfumem i wetrzec w skórę :)
Szybko się wchłania w skórę więc po użyciu możemy zaraz ubrać się, dodatkowo nie brudzi ciuchów
Buteleczka ma pojemność 100ml co dla mnie jest plusem bo lubię zmieniać balsamy :)
W dodatku atomizer dołączony do pojemnika nie zacina się i dozuje odpowiednią ilość produktu.
Zapach chwilę pozostaje na skórze, mógłby dłużej taki mój minus :)

Miałyście?
Jaki zapach od Avon Sensen podoba Wam się najbardziej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.