środa, 4 lutego 2015

Rozświetlacz,który wygląda jak lakier do paznokci :) W7

Szukałam nowego rozświetlacza,który nie będzie miał złotych tonów i dużego brokatu. 

Postanowiłam wypróbować Glow Night od firmy W7. Kosztował grosze, więc nie było by mi żal gdyby się nie sprawdził.
Często wstaję niewyspana, produkt jest dla mnie wybawieniem. Dzięki niemu skóra niebiera zdrowego wyglądu.


W7 Glow Night Rozświetlacz do Twarzy to wielofunkcyjny produkt, który można stosować do rozświetlenia twarzy, ramion i dekoltu. Produkt ma delikatną konsystencję, nadającą skórze zdrowego, promiennego blasku. Rozświetlacz można stosować bezpośrednio na skórę albo zmieszać go z kremem lub podkładem. 

Pojemność:
 10ml.

Przydatność:
12 miesięcy od pierwszego otwarcia.


Opakowanie:
Kosmetyk znajduje się w buteleczce. Wygląda zupełnie jak lakier do paznokci. Nawet pędzelek jest taki sam :)
Opakowanie niemal takie jak u firmy Benefit oraz Technic.
Zapakowany jest w złoty uroczy kartonik z przeźroczystą folią,dzięki której można widzieć buteleczkę.

Cena:
ok. 11zł

Dostępność:
Niestety tylko w sklepach internetowych.

Konsystencja:
Konsystencją przypomina delikatny kremik. Nie spływa z twarzy gdy nałożymy go na policzki. Na szczęście nie ma błyszczących drobinek przypominających brokat. 

Kolor:
W buteleczce wygląda na różowo srebrny. Gdy rozsmarujemy go na policzku zamienia się w piękną srebrną taflę. 

Trwałość:
Tutaj bardzo duże pozytywne zaskoczenie! Nie znika w ciągu dnia, nie wyciera się! Pozostaje na policzku do samego końca. 

Wydajność:
Dostajemy aż 12ml płynu,który jest niezwykle wydajny. Jedno maźnięcie na policzku wystarczy,aby uzyskać przyjemny efekt. Używam go niemal od miesiąca i nie widzę ubytku, mimo  że jest na mojej twarzy codziennie :)

Podsumowanie:
Na początku bałam się,że będzie słabo wyglądał oraz nie 
będzie trwały. Pięknie odbija światło, twarz wygląda promiennie i zdrowo. Podkreśla Naszą urodę. 
Kosztuj grosze więc warto spróbować :)
Jeśli masz chłodny typ urody, produkt idealnie do Ciebie pasuje :)



Za pamięci :) Któraś z Was szukała białego podkładu MUR, tutaj jest link :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.