piątek, 20 lutego 2015

Jak zaoszczędzić na lakierach?

Jak zaoszczędzić na lakierach? Czyli co robić,aby nie tracić na nie za dużo pieniążków oraz jak zorganizować ich przechowywanie.

Kiedyś byłam ogromną maniaczką lakierów. W swojej kolekcji miałam ponad 150-170. Czasem dochodziło do 200,lecz nie każdy został zdenkowany. Niektóre były nowe, nie otwierane. 
Z czasem wiadomo się psuły i sporo kasy wylądowało w koszu.
Postanowiłam coś z tym zrobić i od wakacji oddałam blisko 100 lakierów oraz wiele wyrzuciłam.
Zostałam z 30-40. Wybrałam te które lubię, są dobre i trwałe. 
Teraz już wiem,które firmy wybierać. 
Warto postawić na jakoś,a nie na ilość :)

Najlepiej sprawdzić wiele firm. Każde paznokcie są inne i lakier inaczej się trzyma. Warto wybrać jedną najlepszą firmę i właśnie z niej robić zapasy. 
Obecnie moją ulubioną firmą jest Quiz (Safari,Flesh), Mannhattan, NYC i Maybelline. 
Innych firm nie kupuję, bo nie sprawdziły się. 

Warto też pamiętać,aby nie kupować 10 buteleczki z tym samym różowym kolorem,lecz innej firmy. 

Zapewniam,że jedna w zupełności wystarczy! :)
Patrz dokładnie na numerki, dzięki temu nie kupisz tego samego koloru. Możesz wybierać inne, następnie tworząc ładne cieniowania na paznokciach, od najjaśniejszego do najciemniejszego koloru. 

Wzornik.
Nie zawsze wiemy jaki kolor posiadamy. Tak więc dostałam parę wzorników na których możemy nanieścić każdy kolor oraz go podpisać. Będziemy widziały dokładnie naszą kolorystykę. 

Porządek także jest ważny. Trzymajmy lakiery w jednym miejscu,aby ich nie gubić. 
Często mi się to przytrafiało,póki nie kupiłam pudełka :D 
Najlepiej ułożyć wszystko w jednym dużym pudełku, gdzie będziemy miały wgląd na dekoracje itd ;)


Wiadomo dbajmy o to,by stały w chłodnym miejscu, bez dostępu do światła. 
Zakręcajmy je gdy już nie malujemy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.