wtorek, 3 lutego 2015

Korektor do brwi Eveline

Kurcze, byłam mega zdziwiona gdy otrzymałam ten produkt. 

Korektor do brwi? Nigdy nie spotkałam się z takim kosmetykiem. Gdy jeszcze nie otworzyłam go, myślałam,że w środku aplikator wygląda jak ten u zwykłych korektorów, co było bez sensu.
Dostałam brązowy kolor, idealnie pasuje do moich brwi. Wyglądają naturalnie, efekt nie jest przesadzony.

Unikalny produkt przeznaczony do korekty brwi. Zapewnia jednocześnie przyciemnienie, nabłyszczenie i optyczną regulację brwi. Żelowa konsystencja oraz specjalna opatentowana szczoteczka sprawiają , że kreator jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w użyciu. Produkt dostępny w kolorze czarnym i brązowym. Testowany dermatologicznie. 


Skład: Aqua / Water, Polyvinyl Alcohol, PEG 75 Lanolin, Propylene Glycol, Propylene Glycol / Water / Hydrolyzed Silk / Phenoxyethanol, Metylparaben / Butylparaben / Ethylparaben / Propylparaben, Panthenol, Triethanolamine, Carbomer, May contain: CI 77491, CI 77492, CI 77499.

Opakowanie:
Wygląda jak zwykły tusz do rzęs. Ma taką samą szczoteczkę jak tusz. Dobrze maluje się nią brwi.
Zapakowany jest w kartonik, na którym znajdują się wszystkie ważne informacje.
Można dostać go w czarnym i brązowym kolorze.


Cena:
Kosztuje ok. 12zł.

Dostępność:
Można dostać go w większości drogerii. 

Zapach:
Tak tak! Pachnie, ale jak! Piękny delikatny lekko kwiatowy zapach. Nie mam pojęcia czy czuć go na brwiach :D Ale aplikacja jest bardzo miła. Zapach mi się bardzo podoba.


Trwałość:
Pozostaje na brwiach do czasu, aż go nie zmyjemy.

Pojemność:
10ml

Efekt:
Korektor usztywnia włoski. Używam go gdy nie mam czasu na malowanie brwi cieniem. 
Przyciemna oraz optycznie reguluje brwi. Do cienkich, szczoteczka może być niestety za gruba.
Nareszcie włoski nie odstają w różne strony, dobrze przylegają. 
Na swoich brwiach widzę efekt. Wydaje mi się,że może być różny w zależności od grubości i gęstości brwi.


Podsumowanie:

Używam go gdy chcę przyklepać brwi, oraz gdy nie mam czasu na perfekcyjny makijaż. Widać znaczną różnicę na moich cienkich brwiach. Nie wiem czy bym go kupiła, bo jestem już przyzwyczajona do cieni. Na pewno jest bardzo ciekawym produktem. 
Nie zauważyłam wielu minusów. Może delikatnie pobrudzić okolice brwi jeśli mamy ich mało i są cienkie. 
Jednak możemy zmyć to patyczkiem i gra gitara.
Jeśli masz ciemne brwi, efekt nie będzie zbytnio widoczny. Ładnie wygląda u blondynek oraz szatynek. Gdy masz jasne brwi i chcesz je przyciemnić-polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.