poniedziałek, 2 lutego 2015

Najpiękniejsza czerwień

Do testów dzięki uprzejmości firmy Eveline dostałam lakier Colour edition. 
Otrzymałam najpiękniejszy kolor lakieru, dawno szukałam takiego odcienia. Krwisto czerwony odcień jest czymś cudownym. Wygląda bardzo szykownie i elegancko.
Zawsze gdy kupiłam lakier miał fioletowe/różowe/niebieskie tony. Natomiast tutaj mamy czystą żywą czerwień. 
Numerek 911.

Długotrwały i szybkoschnący lakier do paznokci Eveline w klasycznej gamie kolorystycznej, które nigdy nie wychodzą z mody.
Delikatne, neutralne lub klasyczne kolory paznokci odzwierciedlają twoją zrównoważoną i nienaganną postawę. Wybierz odcień lakieru, który pasuje do twojego nastroju lub okazji, a jednocześnie nie zdominuje twojego wyglądu.

Ponieważ noszę hybyrydy i nie byłam w stanie pomalować własnych paznokci u rąk, pożyczyłam paznokcie siostry :D 
U siebie pomalowałam paznokcie u stóp i jestem zauroczona. Dodałam 3 diamenciki na dużym palcu. Efekt bardzo przypadł mi do gustu.
Od kiedy maluję paznokcie lakierami hybrydowymi jestem nerwusem jeśli chodzi o schnięcie lakieru.
Zarówno u mnie jak i u siostry lakier na paznokciach schnie bardzo szybko. 
Dzięki temu nie musimy męczyć się godzinę z pomalowaniem paznokci.
Lakier zamknięty jest w kwadratowej buteleczce, o pojemności 12ml. Pędzelek jest dobrze wyprofilowany lekko ścięty, dzięki temu nie zalejemy skórek. Plusem także jest to,że pędzelek nie gubi włosów.
Gdy malujemy paznokcie, lakier już przy pierwszej warstwie całkiem dobrze pokrywa płytkę. Nie pozostawia smug. Nie tworzą się pęcherzyki. 
Co do trwałości. Na dłoniach lakier wyglądał perfekcyjnie 3-4dni, pomimo prac domowych.
Aby dobrze go przetestować postanowiłam szorować pazurki stóp szczoteczką. 
Kolor do końca pozostaje błyszczący i elegancki. Mimo,że to czerwień nie barwi płytki.
Codziennie przez tydzień były moczone oraz szorowane. I co?
I to,że lakier nadal wygląda wyjściowo! Na wakacje, pływanie i piasek nadaje się perfekcyjnie :)
Szukałam także ile kosztuje. Cena waha się w granicy 9zł. 
Muszę rozglądnąć się za nimi w Rossmanie ponieważ bardzo je polubiłam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.