środa, 11 lutego 2015

Mały kosmetyczny haul






Zrobiłam sobie mały prezent od siebie dla siebie z okazji Walentynek. Trzeba także kochać i akceptować własną osobę więc dbam o to (czasem aż za bardzo) :D
Tym razem wybrałam drogerię ekobieca.pl. Jeszcze nigdy nie robiłam tam zakupów. Mają bardzo duży asortyment,niskie ceny oraz kosmetyki naturalne. Czas oczekiwania jest krótki, a ceny przesyłki niskie. 
Tak więc wraz z kuzynką złożyłyśmy małe zamówienie.
W domu ględziłam bardzo,że brak mi dużej kolorowej paletki. Otwierając paczuszkę przeżyłam mały szok,bo w środku były dwie paletki których nie zamawiałam! 
Okazało się,że domownicy postanowili zrobić mi niespodziankę i domówić coś gdy wyszłam do sklepu. Wróciwszy do domu przelew był zrobiony,lecz nie patrzyłam już nawet na cenę :D 
Byłam mile zaskoczona ale także wystraszona,że naślą na mnie jakiegoś komornika za naciąganie hahah :D 

Zapraszam do moich małych zakupów :)
1.

GAL KOENZYM Q10 /olej z wiesiołka witamina E/ pomarańczowe Odżywcze Kapsułki na twarz 8 sztuk


Bardzo dużo słyszałam o rybkach. Nigdy nie miałam takich cudaków więc postanowiłam wypróbować. Przez chłód oraz grzanie w domu,skóra wygląda jak Sahara. Jest wysuszona i potrzebuje nawilżenia.
Za 8sztuk płacimy 3,99zł więc taniocha :) Mam nadzieję,że pomoże a skóra odzyska swój blask.

2.

Ruby Rose Beauty Eyeshadow Kit - Paleta 24 cienie do powiek + aplikatory, zestaw nr 1, cienie perłowe


Właśnie tą paletkę zamówili mi. Nie miałam wcześniej cieni RR więc będzie co testować :) Pigmentacja nawet nawet. Kolorystyka mi się podoba ;) W weekend pójdzie do testów :)

3.

Saffron 100 Colours Cream Eyeshadow - Zestaw 100 cieni do powiek


Takiego kolosa z 100 cieniami dostałam od rodzinki. Dużo dużo dużo pięknych odcieni. Cienie mienią się, od razu zauważyłam piękne róże i fiolety :) Postanowiłam zakupić Duraline i porobić kreski przy pomocy właśnie tych cieni.

4.

Makeup Revolution I heart Makeup - Slogan Range Makeup Geek


Moje małe marzenie. Od kiedy ją zobaczyłam bardzo mi się spodobała. Cicho o niej marzyłam,ale zawsze było coś... Jestem w niej zakochana! Otworzyłam ją jako pierwszą, kolorystyka powala. Pigmentacja także dobra. Mam nadzieję,że się polubimy :) 

5.

Natur Planet Korund Kosmetyczny Szlachetny, 100 g


Dużo dobrego słyszałam o korundzie. Ciekawa czy poradzi sobie z moimi przebarwieniami :) 

6.

Kallos Banana Shampoo - Szampon bananowy, 1000 ml


Tak tak skusiłam się na szampon Kallos. Zapach zabójczy! Każda małpa powiedziała by "Brałabym :D" Pachnie niczym dojrzały słodki banan.

7.

Manhattan Eyeshadow Palette By Marcel Ostertag - Paletka 5 cieni do powiek 3 Girl With A Rose, 5 g


Malutkie cudo z różowymi cieniami <3 Sposobało mi się bardzo opakowanie, dlatego też trafiła do koszyka :D

Zakupy udane :) Dodatkowo dostałam mały rabat na następne zakupy oraz książeczkę z rabatami do sklepów internetowych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.