wtorek, 16 września 2014

Pigmenty Essence


Ponieważ Drogeria Natura robi wyprzedaż bardzo się ucieszyłam kiedy zobaczyłam pigmenty od Essence za cenę 2,99zł każdy :)

Jak widać skusiłam się pierw w środę na dwa kolory:
-02 smell the caramel
-11 cotton candy

a w poniedziałek skusiłam się na:
-08 cop&copper
-22 it's a boy
-12 miss piggy 's lollipop
-19 kiss the frog
-14 strowberry smoothies
-21 jungle fever
-23 my little dragon
-18 little mermaid
-01 studio 54
-16 blueberry muffie
-09 be my brightsmaid

Pigments marki Essence. Pigmenty do makijażu oczu, ust i paznokci colour arts. Sypkie pigmenty idealnie sprawdzą się w makijażu oczu, ust oraz dodatku do paznokci. Bogata paleta kolorów, pozwala na delikatny lub intensywny makijaż. Kosmetyk został bardzo drobno zmielony i połączony wraz z równie drobnymi, mieniącymi się drobinami. Pigment zamknięty w bardzo praktycznym słoiczku.

DOSTĘPNOŚĆ:
Drogerie Natura

CENA:
Jeśli kupujemy w regularnej cenie sięga bodajże około 10zł. Ja zaś kupiłam za 2,99zł

OPAKOWANIE:
Pigment zamknięty jest w plastikowym słoiczku z małym sitkiem przez które wysypujemy pigment na zakrętke. Czasem wysypie się ciut więcej. Gdy kupiłam pigment słoiczki podzieliły się na dwa rodzaje. Z zaklejonymi sitkami naklejką lub zamykane na klik. Dla mnie wygodniejsze są te zamykane na klik mam pewność że nie wysypią się np w kosmetyczce gdy się odkręcą.

KONSYSTENCJA:
Konsystencja pyłu, z dodatkiem błyszczących drobinek.Pyłek jest bardzo drobno zmielony. Drobinki dzielą się na dwa rodzaje. Mniejsze oraz większe. Pyłek lekko się osypuje, lecz nie ma problemu z nabraniem go na pędzelek i pomalowaniem na powiece. Już za pierwszym pociągnięciem pigment staje się widoczny i efekt jest zadowalający.

NAPIGMENTOWANIE:
Pyłek jest bardzo dobrze napigmentowany. Na powiece z bazą lub bez wygląda tak samo jak w opakowaniu. Pigment pięknie się mieni i jest "żywy".

TRWAŁOŚĆ:
W niedzielę nałożyłam pigment o godzinie 8 a o godzinie 17 trzymał się nadal bardzo dobrze mimo że nie nakładałam bazy wcześniej na powieki.
Połączone z bazą wytrzymują o wiele dłużej

POJEMNOŚĆ/WYDAJNOŚĆ:
Słoiczek mieści aż 2g pyłku. Już najmniejsza ilość wystarcza na pomalowanie powieki tym samym pigment jest bardzo wydajny ponieważ nie potrzeba go dużo i jest trwały więc nie musimy poprawiać makijażu :)

KOLORYSTYKA:
Kolorystyka jest duża ponieważ możemy dostać aż 23 odcienie :)
Więc każda z nas znajdzie coś dla siebie

BLENDOWANIE:
Pigment bez problemu można łączyć i blendować przy czym nie staje się blady,wytarty

ZMYWANIE:
Pyłek schodzi bez problemu nie ważne czy zmywamy mleczkiem,chusteczkami czy płynem micelarnym.

PODSUMOWANIE:
Pigment dzieli się na matowy,błyszczący z drobinkami, perłowy oraz brokat :)
Wybór jest naprawdę duży co mnie cieszy. Znajdują się odcienie stonowane oraz szalone.
Makijaż wychodzi bardzo ładnie i naturalnie. 
Warto je kupić i sprawdzić na własnej skórze :) 
Serdecznie polecam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.