wtorek, 30 września 2014

Balea-kto lubi, kto zna? :)

Większość osób zna produkty firmy Balea.
Ja sama poznałam tą firmę 3-4lata temu, kiedy wujek przywiózł mi z Niemiec dezodorant oraz żel.
Do tej pory miałam okazje przetestować pare zapachów (figa,mango,kokos,oraz ten który recenzjuje)
Nie płaciłam za nie, ale kosztują w granicy 5-6zl za 300ml


Obietnice producenta:
Najnowsza edycja limitowana. Żel pod prysznic o egzotycznym zapachu soczystej karamboli. Wybuchowa moc owoców sprawi, że prysznic stanie się tropikalną wyprawą! Kremowa formuła i neutralne dla skóry pH. Testowany dermatologicznie. Zaaplikować na gąbkę, myjkę lub zwilżona skórę. Spienić, następnie obficie spłukać. Nie spożywać.
Skład: 
AQUA · SODIUM LAURETH SULFATE · COCAMIDOPROPYL BETAINE · SODIUM CHLORIDE · PARFUM · COCO-GLUCOSIDE · SODIUM LAUROYL GLUTAMATE · GLYCERYL OLEATE · GLYCERIN · INULIN · LECITHIN · POLYQUATERNIUM-7 · CITRIC ACID · STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER · PROPYLENE GLYCOL · SODIUM SULFATE · HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE · TOCOPHEROL · SODIUM BENZOATE · PHENOXYETHANOL · CI 13015 · CI 42051

Mimo SLS w czołówce, skład nie jest taki zły. SLS łagodzą inne substancje.
Nie zawiera parabenów, i innych szkodliwych substancji.
Dodatkowym plusem jest to że jest przebadany dermatologicznie.

Opakowanie:
Balea przyciąga nie tylko zapachem co wyglądem opakowania.
Buteleczki są kolorowe i rzucają się w oczy. Nie ma problemów z otwarciem.
Żel zamykany jest na klik.
Opakowanie jest spłaszczone dzięki czemu nie wyślizguje się z mokrych rąk, oraz można je postawić do góry nogami, gdy kończy nam się żel a chcemy wykorzystać go do końca. Na naszym żelu widzimy zielono żółtą etykiete z kwiatami oraz owocami karamboli :) 

Zapach:
Wiadomo, Balea czaruje zapachem i za to ją kocham!
Zapach ciekawy,owocowy ale nie za słodki. 
Nie miałam nigdy wcześniej styczności z owocami karamboli więc nie mam pojęcia jak pachną świeże owoce. 
Zapach długo unosi się w łazience oraz na skórze. 
Idealny na gorące dni, oraz na te chłodne kiedy chcemy by wakacje powróciły :)

Konsystencja:
Żel jest rzadki, ale wydajny. 
Ma kremową konsystencje dzięki czemu już mała ilość zapewnia dużo piany.
Żel ma kolor żółtawy, błyszczący


Dostępność:
Można je dostać w drogeriach DM oraz w internecie. Dla mnie dostępność jest minusem, ponieważ w Polsce bardzo trudno je dostać

Jak działa?/ Podsumowanie
Żel bardzo dobrze myje skórę. Pozostawia ją pachnącą i nie wysuszoną.
Uwielbiam produkty Balea nawet dla samego zapachu :)
Działa jak powinien :)
Mimo tego że to wersja limitowana jest dostępny każdego lata.
Żałuje że nie mam dostępu do produktów Balea

Pytanie :)
Kochane ponieważ nie mam do nich dostępu, czy któraś z Was robi większe zapasy, które można odkupić? :)
Jestem ciekawa odżwyki do włosów oraz żelu do twarzy, a także innych produktów :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.