sobota, 20 września 2014

Perfumy Love - recenzja :)

Perfumy zakupiłam w Avonie za około 25zł 
Należą do słodkich owocowych zapachów, które uwielbia moja siostra i właśnie z myślą o niej zamówiłam perfumy.
Jak wcześniej już wspominałam nie lubię pisać o zapachu perfum, bo każdy ma inne preferencje :)
Na tygodniu postaram się dodać mój zbiór perfum,mgiełek i dezodorantów :) 
Uzbierało się troszkę, więc jeśli wpadnie Wam coś w oko chętnie napiszę więcej o nich :)


Co obiecuje nam Avon?


Odkryj nowy zapach Avon `Love`. Dzięki niemu poczujesz się kochana zawsze i wszędzie dzięki romantycznej kompozycji czerwonych owoców i płatków róż w czułych objęciach wanilii.

Kategoria: kwiatowo - owocowa
Nuty zapachowe:
nuta głowy: pomarańcza, soczyste owoce, kwiat jabłoni
nuta serca: konwalia, płatki róży, jaśmin
nuta bazy: białe drewno, wanilia, piżmo

Cena: 30zł / 50ml



Teraz ja zabiorę głos (klawiature? :D) w sprawie wyżej wymienionych pachnideł :)
Perfumy zapakowane są w słodke i bardzo dziewczęce różowe pudełeczko :)
Troszkę kojarzy mi się z Barbie :) 
Gdy wyjmujemy flakonik ukazuje nam się urocza kokardka z napisem Love.
Buteleczka wyposażona jest w atomizer, który działa bez problemu dozując odpowiednią ilość zapachu. 
Nie za dużo, nie za mało.




Co do zapachu. Avon trafił w moje i mojej siostry gusta. 
Perfum pachnie owocami, jest lekko słodki ale nie mdlący jak perfumy babci z autobusu.
Początkowo czuć kwiaty jednak zapach cudownie rozwija się na skórze.
Ja wyczuwam nuty głowy czyli jabłka oraz słodycz. 
Lekko przypomina mi mgiełkę Kwiat Jabłoni, także od wydaną od Avonu.
Zapach mimo że to woda toaletowa jest dość trwały. Mimo, że wietrzeje na skórze jest nadal wyczuwalny na ubraniach przez dłuższy czas.
Gdy się go rozpyla nie czuję w nim alkoholu.
Może nie należy do mocnych zapachów, jednak jest wyczuwalny jako delikatny, subtelny perfum.

Każdy lubi coś innego. Z perfumami cięzko trafić, bo nie każdy lubi słodkich zapachów.
Kiedy spodoba mi się opis danych perfum pierw sięgam po próbki, gdy okażą się warte uwagi planuję zakup :) Nie lubię kupować w ciemno perfum,wód toaletowych i innych zapachów.

Jeśli ktoś lubi owocowe perfumy zachęcam :) 
Jednak ostrzegam, perfumy są dłużej trwałe na ubraniach niż skórze :) 



1 komentarz:

  1. No musiałabym spróbować, jak najbardziej jestem otwarta na nowe zapachy. U mnie też całkiem spoko sprawdziły się perfumy z drzewem sandałowym, spróbuj sobie ich także.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.