niedziela, 21 września 2014

Odżywka Isana- jakie są moje odczucia?


Idealna pielęgnacja dzięki dwufazowej formule. Wysokoodżywcza formuła czynnych substancji z olejkiem arganowym i masłem shea chroni włosy przed przesuszaniem. Odzywka nadaje włosom sprężystość i niezwykły połysk, aż po same końce. Wygładza łamliwe włosy i ułatwia ich rozczesywanie, nie obciążając ich. 

Skład: Aqua, Cyclopentasiloxane, Polysorbate 20, Methoxy PEG/PPG-7/3 Aminopropyl Dimethicone, Butyrospermum Parkii Butter, Panthenol, Sodium Benzoate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Citric Acid, Argania Spinosa Kernel Oil, Phenyl Trimethicone, Hydrolyzed Wheat Protein, Parfum, Cetrimonium Chloride, Dimethiconol, Linalool, Buthylphenyl Methylpropional, CI 47005, CI 16035. (28.09.2010)

Cena: 7,90zł / 200ml


Czytając recenzje na wizażu nie wiedziałam czy ja mam inną wersje czy one.
Jest tam tyle negatywnych opinii, a u mnie sprawuje się świetnie.
Czyżby inne dziewczyny myślały że scali już rozdwojone włosy?

Odżywka zamknięta jest butelce o pojemności 200ml. 
Kupiłam ją w Rossmanie za około 5zł -cena promocyjna.
Używam jej od tygodnia i do tego czasu byłam zadowolona z efektu.
Pryskam nią włosy przesuszone z odległości około 20-30cm.
Atomizer działa bez zarzutu.
Odżywka dzieli się na dwie części (na górze pływa jaśniejsza gęstsza część na dole wodnista ciecz)
Sprysuje nią włosy po każdym myciu.
Jak dla mnie pięknie się błyszczą nie zauważyłam matowienia jak inni twierdza.
Włosy nie są tłuste i obciążone, a gładkie i super się rozczesują.
Odżywka ma także przyjemny zapach.

Teraz zastanawiam się czy moje włosy są jakieś inne? Czy inne dziewczyny mają duże oczekiwania?

Używałyście?
Teraz już nie wiem co myśleć :) U mnie działa bardzo fajnie :) Aż nie mogę przestać gładzić włosów bo nie były nigdy takie przyjemne :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.