czwartek, 25 września 2014

Dezodorant Isana Exotic- Mój ulubiony zapach od Isany :)

Dziś  post  o dezodorancie Isana kupionym w Rossmanie za 2,39zł na promocji :)
Bez promocji kosztuje w granicy 3zl więc mały wydatek :)
Recenzja krótka i na temat
Zapach cudny, ale czy jest dobry? :)



Isana daje nam do wyboru pare wersji zapachowych.
Ja wybrałam Exotic ponieważ bardzo lubię owocowe zapachy :)

Opakowanie bardzo mi się podoba kolorowe,przyciąga wzrok :)
Nie ma problemów z aplikacją na skóre :)
Zapach trwały dość długo wyczuwalny na ciele i ubraniach, nie czuć zapachu potu.
Nie barwi ubrań, nie pozostawia śladów na skórze.
Może nie chroni jakoś szczególnie przed wilgocią, ale napewno maskuje jego zapach.
Jest dość wydajny, używam go od miesiąca co 2 3 dni i nie widać końca :)
Używam go na zmiane z dezodorantami Balea o których niedługo pojawi się recenzja :)

A wy używacie dezodorantów z Isany? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.