piątek, 19 września 2014

Recenzja mgiełek do ciała od Avon

Hmm... Mgiełki od firmy Avon napewno zna większość z nas :)
Bardzo lubię używać ich latem. W okresie wakacyjnym stronię od cięzkich perfum na rzecz lekkich i cudownie pachnących mgiełek do ciała.
Jak dla mnie to idealna alternatywa. Pachną kwiatami lub owocami czyli cos wspaniałego na gorące dni.





Aktualnie posiadam 6 mgiełek (jedna nie załapała się na zdjęcia):
-mango i granat
-kwiat wiśni
-jagoda i  orchidea
-fiołek oraz liczi
-kwiat jabłoni
-róża i czekolada (nie cierpie dlatego oddałam mamie)


Delikatna, chłodząca mgiełka do ciała fantastycznie odświeża i nadaje ciału piękny zapach. 
Działanie: Wspaniale odświeża ciało i nadaje skórze delikatny, słodki aromat.
Sposób użycia: Możesz stosować nie tylko na ciało, ale także jako odświeżacz powietrza lub pościeli.

Pojemność : 100ml

Mgiełek używam już dobre 6-7lat. Mam do nich stały dostęp,ponieważ kuzynka jest konsultantką.
Więc zabieram się za podsumowanie zapachów firmy Avon.

PLUSY:
-cena w granicy 7-9zł
-wygodna aplikacja, pompka nie zacina się oraz nie dozuje za dużo płynu
-dostępność (prawie każdy zna kogoś kto bawi się w konsultanke)
-bardzo często występują w promocjach (oraz w promocyjnych zestawach razem z balsamem i żelem)
-zapachy nie są za ostre, przesłodzone czy mdłe. Dla mnie są idealne
-mimo tego, że są to mgiełki zapach jest trwały. Gdy używam jej rano podczas wieczornej kąpieli nadal czuję słodki zapach (na ubraniach pozostaje dłużej)
-dzięki trwałości są także wydajne. Jedna buteleczka starcza mi na około 2 3 miesiące
-mimo alkoholu w składzie nie czuć go. Przebija się przyjemna nuta 
-nie uczulił mnie ani nie podrażnił
-tak samo po depilacji nie szczypie 
-czuć świeżość i komfort nawet w gorące dni
-ładna plastikowa buteleczka która niedawno zmieniła wygląd etykiety. Plus za to że nie stłuczemy jej
-gdy rozpyla się ją na skórze czuć przyjemne uczucie chłodzenia
-w ofercie znajduje się do 6-7 zapachów
-lecz ciągle wchodzą nowe zapachy

MINUSY:
-niestety minusem dla mnie jest to, że po zmniejszeniu butelki z 125ml na 100ml cena tak samo nie zjechała w dół
-gdy spodoba mi się dana mgielka w następnym katalogu jest nie dostępna ponieważ wycofują ją.

PODSUMOWANIE:
Bardzo chętnie używam mgiełek do ciała nie tylko w lecie ale także w zimie.
Opakowanie jest poręczne, nie rozbijemy go. Są tanie i trwałe.

Jakie są wasze ulubione zapachy? 
Lubicie je?
Jakie macie zdanie o nich :)

Zapraszam także na rozdanie. Nie trzeba mieć założonego bloga.
Wystarczy mieć założony e-mail na GOOGLE.
Wtedy można dodać mnie do kręgów i zgłosić się do rozdania :)
Miłego popołudnia :*
W razie pytań proszę pisac mfortkowska@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.