wtorek, 30 września 2014

A co tu dostałam? :)

Wczoraj rano spotkała mnie miła niespodzianka :)
Listonosz dostarczył dwie paczuszki na które nie liczyłam do końca :)
Takie niespodziewane przesyłki są najlepsze :)
Ciekawe co dostałam? :)


Dostałam próbki kremów od YVES ROCHER za co serdecznie dziękuje :)
Bedzie co testować bo jestem na etapie szukania idealnego kremu do twarzy, a wiem że dziewczyny je chwalą.


W firmowej kopercie dostałam 5 próbek z 4kremami.
 Dołączony była również list do mnie w którym pisze, że firma wysyła mi próbki i liczy na moje zadowolenia :)
Było to bardzo miłe, ponieważ list był napisany imiennie oraz ręcznie podpisany :)

Jestem bardzo ciekawa działania kremów szczególnie żółtych :)

NATRITIVE VEGETAL
Krem zawiera odżywczy koncentrat z wyciągiem z jesionu.
Skóra staje się miękka, elastyczna i komfortowa natychmiast i przez cały dzień
Odżywia skórę intensywnie i zmniejsza uczucie dyskomfortu.
0% parabenów, olejów mineralnych, sztucznych barwników.


SEBO VEGETAL
Żel - krem to sekret gładkiej i równomiernej powierzchni skóry. Absorbuje nadmiar sebum, ściąga pory, wygładza nierówności i nawilża przez 24h. Dzięki formule żelu pozostawia na twarzy uczucie odświeżenia i oddychającej skóry.
Gama Sebo Végétal powstała z myślą o osobach, które borykają się z problemem błyszczenia skóry oraz jej nieregularnej powierzchni a także niedoskonałości zlokalizowanych głównie w strefie T (zaskórniki, rozszerzone pory, sporadycznie wypryski). Składnikiem aktywnym zawartym w kosmetykach jest puder bajkalski pochodzący z roślinnych upraw. Puder pozyskiwany jest w naturalnym procesie z korzenia tarczycy bajkalskiej i wykorzystywany ze względu na swoje właściwości regulujące i oczyszczające. 


HYDRA VEGETAL
Efekt dla urody:
1. Intensywnie nawilża skórę przez 24h.
2. Skóra odzyskuje komfort i jest widocznie bardziej elastyczna.
3. Skóra jest pełna blasku.

Składnik aktywny: soki roślinne z klonu i niebieskiej agawy bio zatrzymując wodę w skórze
intensywnie, dogłębnie i długotrwale nawilżają.
Sok z klonu z Kanady (Quebec) i niebieska agawa z Meksyku mają właściwości zatrzymujące wodę w skórze .
Dodatkowy składnik aktywny: masło Karité bio, odżywia i dodające komfortu suchej skórze.
Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z soku z klonu, wyciąg z soku agawy bio, betaina, woda z hamamelisu bio, masło karité bio.
Zalety produktu: bogata i przyjemna konsystencja specjalnie dopasowana do potrzeb skóry normalnej i suchej.


ELIXIR 7.9
Serum, które podwaja skuteczność wszystkich kremów przeciwzmarszczkowych.
ELIXIR 7.9 na bazie 7 aktywnych roślin i 9 patentów naukowych, działa na skórę ze skoncentrowaną mocą zawartą w każdej kropli.
Należy stosować go codziennie, rano i wieczorem, pod codzienny krem przeciwzmarszczkowy, aby podwoić jego skuteczność.
Może też być stosowany w formie miesięcznej kuracji, 2 - 3 razy w roku - kiedy skóra tego wymaga. Jest odpowiedni dla każdej kobiety i do każdego typu skóry.
Formuła opracowana bez parabenów. 


Po przeczytaniu opisów bardzo liczę na krem SEBO, oby się sprawdził bo skusiłabym się na dużą wersje :)
Opinie w większości są pozytywne więc bardzo zachęca :)

W takiej kopercie dostałam próbeczki :)
Zaczynam testy :)
Każdego tygodnia będę używać jeden krem (opakowanie wystarczy na 2-3 cienkie warstwy kremu)


Następną paczuszką była wygrana w konkursie firmy QUIZ :)
Bylam bardzo zadowolona, wiadomo każdy liczy na wygraną :)
Dostałam 3 lakiery Nail Polish FLASH collection (recenzja w archiwum)
W kolorach pastelowych mimo że zdecydowanych :)
Koralowym, różowym i fioletowym :)
Kolory bardzo przypadły mi do gustu szczegolnie róż i fiolet :) 
Napewno na weekendzie wymaluje nimi pazurki :)
Lakiery były porządnie zapakowane w kopertę z bombelkami, lakiery były dodatkowo zabezpieczone :)
Dodatkowo dostałam firmową reklamówkę :)
Miły prezent

Tak prezentuje się trio :)

Koral

Róż

Fiolet

Już mnie kusi, aby przemalować pazurki :)
Bardzo lubię lakiery z tej serii, wybór kolorów jest wręcz ogromny!
Kosztują od 3 do 4zł :)
Pojemność 11ml więc super :)

A wy używacie może któregoś z kosmetyków który dostałam? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.