niedziela, 21 września 2014

Kremowanie alternatywą olejowania-przedstawienie masła Isana


Nie byłabym sobą gdybym nie przetestowała masła kakaowego do kremowania włosów.
Jest to altenatywa dla olejowania.
Dla mnie kremowanie jest zdecydowanie łatwiejsze bo nie rozlewam nigdzie oliwki :D
Jednak oliwka bardziej nawilża :)


Krem zapewnia dogłębna pielęgnację skóry suchej. Ph przyjazne dla skóry- tolerancja skóry potwierdzona dermatologicznie.

Skład: Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Ethylexyl Stearate, Cocos Nucifera Oil, Butylene Glycol, Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Panthenol, Copernicia Cerifera Cera, Theobroma Cacao Butter, Sodium Cetearyl Sulfate, Parfum, Isopropyl Palmitate, Carbomer, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetate, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Coumarin.


Skuszona opiniami na temat masła postanowiłam je kupić w Rossmanie za 9,99zł.
Nie żałuje bo zapach jest cudowny (mi przypomina wafelki orzechowe) :D 
Konsystencja balsamu, troszkę rzadsza niż mają inne masła
Dodatkowo zachwyca mnie pojemność, bo mamy aż 500ml produktu za śmiesznie niską cenę.

Tak więc powiem troszkę o kremowaniu włosów:

Co to jest kremowanie?
Niemal to samo co olejowanie. Jednak zamiast oliwki używamy kremu. Nie ma problemów z zmyciem go z włosów. Krem nakładamy mniej więcej od wysokości uszu (nie na skalp,aby nie obciążyć włosów).
Niestety nie każde włosy lubią krem. Warto sprawdzić i wybrać odpowienią metodę dla siebie (olejowanie czy kremowanie).
Osobiście kremuję końcówki włosów około 10cm i trzymam 1,5-3godzin.

Czego możemy oczekiwać?
Włosy po kremowaniu są gładsze i bardziej błyszczące. Jednak jak już wcześniej wspominałam są mniej nawilżone niz przy oliwce. Pozostają sypkie. 

Kto może kremować włosy?
Leniwe osoby,lub te które mają problem z nakładaniem oliwki :) Napewno jest to lepsze wyjście niż olejowanie. Nie rozlewamy nigdy oliwki a krem dobrze wciera się w włosy. Kremowanie jest zdecydowanie tańsze niż olejowanie (za 500ml kremu płacimy około 10zł a za 250ml oliwki płacimy 6-7zł)

Jakie kremy wybierać?
Tutaj musimy spojrzeć na skład. Naturalne substancje i oleje muszą być wysoko. Polecam kremy Isana (kakaowy i oliwkowy) oraz Alttery. Można używać także kremu dla dzieci Babydream 

A jak ja kremuje włosy?
Napisałam o kremowanu włosów, lecz nie napisałam jak ja to robię.
Kremuję zawsze przed umyciem włosów.
Pierw nakładam maskę Chocolate od Kallosa następnie nakładam krem na końce włosów.
Zakładam specjalny czepek i turban z ręcznika aby wytworzyć ciepło. Wiadomo substancje lepiej wnikają wewnątrz :)


Zachęcam do testowania maseł Isana na waszych włosach :)
Efekt napewno Was zadowoli :)
Jeśli macie pytanie proszę pisać w komenatrzu lub na mfortkowska@gmail.com

Pozdrawiam miłego przedpołudnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.