czwartek, 23 maja 2019

#1 PEELING DO TWARZY. Które kosmetyki ze wschodu są najlepsze? Co warto kupić w sklepie LawendowaSzafa24?

Pomysł w mojej głowie kiełkował od kilku miesięcy. Z racji tego, że wiele osób pyta mnie o zagraniczne kosmetyki, postanowiłam zrobić zestawienie. Pokażę w nim najlepsze smarowidła ze wschodu, które sprawdzają się u mnie najlepiej. Specyfiki można kupić w sklepach internetowych, a także i drogeriach stacjonarnych. Mam nadzieję, że dzięki takim wpisom, coraz więcej osób zwróci na nie uwagę, ponieważ mają świetne składy, rewelacyjne działanie oraz korzystne ceny.



OCZYSZCZAJĄCY PEELING DO TWARZY PŁUCNICA ISLANDZKA - NATURA ESTONICA BIO

BIO Oczyszczający peeling do twarzy dla cery mieszanej i wrażliwej z organicznym ekstraktem mchu islandzkiego, bio ekstraktem pędów bambusa i specjalnym kompleksem składników aktywnych. Peeling posiada silne działanie tonizujące i oczyszczające. Wygładza skórę, stymuluje regenerację komórek, obkurcza pory. Uelastycznia i tonizuje skórę, sprzyja długotrwałemu nawilżeniu skóry. Peeling chroni przed schorzeniami skórnymi.

Testowałam go w zeszłym roku, okazał się niezwykle przyjemny dla mojego typu cery. Żelowa konsystencja skrywa w sobie mnóstwo drobinek, które świetnie usuwają stary naskórek. Produkt nie przesusza oraz nie podrażnia. Pozostawia cudownie gładką i miękką skórę.

MOC ŚCIERANIA: średnia, niewielkie drobinki ścierające.
Cena: ok. 12 zł
LINK: klik

PLANETA ORGANICA-HM- KREM SCRUB DO TWARZY - DLA SUCHEJ I WRAŻLIWEJ SKÓRY - ORGANICZNE MASŁO SHEA, PUDER RYŻOWY

Krem-scrub do twarzy na bazie kenijskiego masła shea wzbogaca skórę witaminami i mikroelementami, aktywizując procesy jej regeneracji. Ryżowy puder udoskonala w epidermie wewnątrzkomórkową przemianę materii, delikatnie złuszcza i wyrównuje koloryt skóry. Zawarte w krem-scrubie unikalne składniki i najcenniejsze oleje miękko oczyszczają i nawilżają suchą i wrażliwą skórę. Systematyczne używanie scrubu powoduje aktywizację procesów regeneracji i przywrócenie sprężystości i elastyczności skóry.

Nie spodziewałam się, że produkt o konsystencji pasty przypominającej gęsty miód będzie aż tak skuteczny. Działa jak należy, poza porządnym oczyszczeniem sprawia, gwarantuje również odżywienie.

MOC ŚCIERANIA: średnia, niewielkie drobinki ścierające.
SZCZEGÓŁOWA RECENZJA: klik
Cena: ok. 16 zł
LINK: klik

DELIKATNY PEELING DO TWARZY I UST Z WITAMINĄ C - Z EKSTRAKTEM Z GRANATU I DZIKIEJ RÓŻY - VERY BERRY SPA

Delikatny peeling do twarzy i ust z witaminą c - z ekstraktem z granatu i dzikiej róży - VERY BERRY SPA -To słodko-kwaśne połączenie sprawi, że Twoja twarz i usta staną się delikatne. Granat i dzika róża bogate w witaminę C oraz cukier organiczny pomogą usunąć martwy naskórek. Twoja skóra będzie w doskonałej kondycji i przy tym będzie wyglądała w 100% naturalnie.

Poza cudownym, owocowym aromatem produkt wyróżnia się swoją konsytecnją. Cukier jest odpowiedzialny za złuszczanie, w opakowaniu znajdziemy także olejek, który dodatkowo nawilża.

MOC ŚCIERANIA: średnia, niewielkie drobinki ścierające.
SZCZEGÓŁOWA RECENZJA: klik
Cena: ok. 9 zł
LINK: klik

ODMŁADZAJĄCY PEELING DO TWARZY NA BAZIE RÓŻOWEJ GLINY I OLEJKU RÓŻANYM- FITOKOSMETIK

Odmładzający peeling do twarzy skutecznie oczyszcza skórę, wygładzając ją.
Olej z dzikiej róży wzbogaca skórę w witaminy i mikroelementy, aktywując procesy jej regeneracji.
Naturalna różowa glina tonizuje i zmiękcza, posiada efekt rozjaśniający oraz podciągający kontur twarzy.
Roślinna elastyna przenika w skórę i rozpoczyna aktywne procesy odmładzające.
Otrzymany olejek z płatków delikatnych pączków róży damasceńskiej wzmacnia odżywczy efekt peelingu.
Aksamitny, delikatny aromat i topniejąca tekstura peelingu podaruje skórze miękkość, gładkość i elastyczność!

Ostatnio na moim blogu ukazała się recenzja różanego dziwaka, który prawdziwie mnie zachwycił. Dziwna konsystencja nie stanęła na przeszkodzie. Poza usunięciem naskórka twarz została dokładnie oczyszczona przez różową glinkę, poprawił się jej odcień i napięcie.

MOC ŚCIERANIA: średnia, niewielkie drobinki ścierające.
SZCZEGÓŁOWA RECENZJA: klik
Cena: ok. 10 zł
LINK: klik

ODŻYWCZY KREM – PEELING DO TWARZY NA BAZIE NIEBIESKIEJ GLINY I MASŁA KAKAOWEGO- FITOKOSMETIK

Odżywczy krem – peeling do twarzy głęboko oczyszcza i dokładnie eliminuje niedoskonałości. Miękka formuła krem-peelingu delikatnie złuszcza i odżywia skórę.
Naturalna błękitna glina zmniejsza pory i ślady niedoskonałości, skutecznie stymuluje podskórną mikrocyrkulację.
Masło kakaowe bogate w nasycone kwasy tłuszczowe nasyca ją witaminami.
Naturalny kwas mleczny skutecznie złuszcza, wyrównuje koloryt skóry.
Ekstra odżywczy olej z oliwek-najcenniejsze "płynne złoto" dla każdego rodzaju skóry.
Delikatna formuła nie wywołuje podrażnień i nie przesusza skórę, pozostawiając uczucie komfortu na długo!

Kolejna nowość marki Fitokosmetik. Ścieraki z dodatkiem glinki są najlepszym wynalazkiem. Dzięki swojej delikatności kosmetyk nie podrażnił mojej wrażliwej skóry. Mogę śmiało stwierdzić, że jest to prawdziwa perełka wśród wszelkich peeligów.

MOC ŚCIERANIA: średnia, niewielkie drobinki ścierające.
SZCZEGÓŁOWA RECENZJA: klik
Cena: ok. 10 zł
LINK: klik

Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu moja seria, już niedługo opowiem Wam o scrubach do ciała.

*Przy okazji chciałam podziękować jednej z ulubionych drogerii internetowych (LawendowaSzafa24) za użyczenie zdjęć, które wykorzystałam do kolaży.

7 komentarzy:

  1. Ja lubię ten sklep i już kolejny raz tak coś kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od roku przynajmniej 1-2x w miesiącu uzupełniam u nich zapasy :)

      Usuń
  2. Najbardziej kusi peeling do twarzy i ust :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,że wiele osób narzeka na konsystencję. Osobiście nie wiem dlaczego, drobinki zluszczaja naskórek, wszystko jest okej. Mam wrażenie, że olejek dodatkowo domywa, A także i nawilża.

      Usuń
  3. Na ten peeling do twarzy i ust z ekstraktem z granatem i dzikiej róży chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na bank kupię go ponownie. Zamówię sobie i siostrze, bo też go polubiła.

      Usuń
  4. Bardzo przydatny wpis, na pewno będzie pomocny dla wielu osób! Jakis czas temu zastanawiałam się nad zakupem tego peelingu z Natury Estonici. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.