niedziela, 12 maja 2019

Rewelacyjna przesyłka od Born Pretty. Dwa niesamowite lakiery i wiosenna płytka do stemplowania.

Nareszcie! Mowa o pokazaniu przesyłki ze sklepu Born Pretty, która przyszła do mnie jeszcze w kwietniu. Dlaczego wcześniej jej nie pokazałam? Niestety w mojej okolicy pogoda nie dopisywała, ciągle padało, wiało i nie było odpowiedniego światła. Tym razem skusiłam się na wybranie trzech produktów, które przez ostatnie tygodnie testowałam i już całkiem dobrze poznałam.

Na samym początku mój ulubieniec, czyli matowy lakier strukturalny w przepięknym, zielonym kolorze. Delikatny efekt piasku mieni się mnóstwem srebrnych drobinek, które pięknie odbijają światło. W ofercie firmy znajdziemy 6 różnych odcieni, zastanawiam się jeszcze nad zamówieniem złota i jasnego różu, ponieważ otrzymany rezultat niesamowicie przypadł mi do gustu.
Produkt o nazwie Silent Flute kosztuje $3,59 (około 13,70 zł).

Następnie kolejne malowidło, które można używać na dwa sposoby. Przepiękny kameleon w odcieniu Fascinating poza niezwykłym odcieniem posiada również mnóstwo holo drobinek, które w słońcu prezentują się wyjątkowo korzystnie. Wielozadaniowy lakier możemy użyć solo lub sięgnąć po magnes, ponieważ daje efekt kociego oka.
Cena? $5,99 (około 23 zł). Kwota może i do najniższych nie należy, ale niedługo pokażę Wam, jak prezentuje się na płytce, rezultat wszystko wynagradza.

Na samym końcu wiosenna płytka do stemplowania, która zachwyciła mnie swoimi wzorami. Muszę przyznać, że uwielbiam ich stemple, ponieważ elementy świetnie się odbijają, są spore, dlatego polubią je właścicielki dłuższych paznokci.
Cena? $2,99 (około 11,40 zł).

Który produkt przypadł Wam najbardziej do gustu?
Już niedługo na blogu pojawią się recenzje i zdjęcia lakierów, nie mogę się tego doczekać.

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne kolory i oczywiście płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta płytka ma przepiękne kwiatowe wzory! Chętnie zobaczę ja w akcji )

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.