niedziela, 19 maja 2019

Jeden z najlepszych i najtańszych balsamów do pielęgnacji włosów. Cafe Mimi "Ochrona koloru".

Recenzję mojego ukochanego balsamu miałam już w planach od kilku miesięcy, jednak po każdym skończonym opakowaniu zamawiałam kolejne i ciągle czekałam z napisaniem kilku zdań. Produkty Cafe Mimi zagościły u mnie w zeszłym roku, każdy jest fantastyczny, jednak z wersji "Ochrona koloru" byłam najbardziej zadowolona. Dlaczego kupuję wersję dla włosów farbowanych pomimo tego, że mam naturalne pasma? Ze względu na skład oraz niesamowite działanie.


O produkcie:
Balsam do włosów Ochrona koloru:
- odżywia
- wzmacnia
- chroni kolor
- regeneruje
- ułatwia układanie
- nadaje większą objętość

Jedwabisty balsam do włosów – ochrona koloru – wysoko nasycony składnikami aktywnymi, z olejem avocado i ekstraktem moringi, chroni włosy przed utratą koloru, przesuszeniem i łamliwością. Aktywnie odżywia i regeneruje, przywraca włosom elastyczność, gładkość i blask, ułatwia układanie. Ekstrakt moringi olejodajnej, idealnie nawilża skórę głowy i włosy. Dzięki dużej zawartości witamin C, E i biotyny, wzmacnia korzenie włosów. Dzięki ochronie, którą daje szampon można eksperymentować z fryzurami, bez obawy o kondycję włosów.

olej avocado - chroni włosy przed utratą koloru, przesuszeniem i łamliwością. Aktywnie odżywia i regeneruje. Przywraca włosom elastyczność, gładkość i blask.
ekstrakt moringi - wzmacnia funkcje ochronne skóry, idealnie nawilża skórę głowy i włosy. Dzięki dużej zawartości witamin C, E i biotyny, wzmacnia korzenie włosów.

Skład: Aqua, Persea Gratissima (Avocado) Oil (olej avocado), Butyrospermum parkii (Shea Butter) Oil (masło Shea), Vegetable Glycerin (z roślinnych olei), Moringa Pterygosperma (Moringa) Extract (ekstrakt Moringi), Cetearyl Alcohol (z oleju kokosowego), Behentrimonium Chloride, Caprylic/Capric Triglyceride, Lawsonia Inermis (Henna) flower extract (ekstrakt hny), Betaine (z buraków cukrowych), Panthenol (prowitamina В5) , Tocopheryl Acetate (witamina Е), Hydroxyethylcellulose (z cellulozy), Perfume, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Silicone Quaternium-18, Trideceth-6, Trideceth-12,Polyquaternium-10, Citric Acid

Opakowanie: Uwielbiam te poręczne saszetki, które mieszczą w sobie 250 ml balsamu. Dzięki temu możemy bezproblemowo wycisnąć produkt do samego końca, dlatego nie marnujemy pozostałości.
Ogromny plus dla producenta: "Nowoczesne opakowanie pozwala wykorzystać produkt w 100%. Opakowanie wykonane z łatwo degradowalnego materiału.".
Zatrzask porządnie przylega, opakowanie nie sprawi problemów podczas podróży, ponieważ się nie otworzy, a dodatkowo nie zajmuje mało miejsca.

Zapach: Balsam posiada świeży, delikatnie kwiatowo-cytrusowy aromat. Pozostaje on wyczuwalny na pasmach przez długi czas, ba! Jest wyczuwalny nawet na poduszce.

Konsystencja: Białe, gęste mazidło rewelacyjnie rozprowadza się po włosach. Nie sprawia problemów podczas zmywania, nie obciąża moich cienkich pasm. Kosmetyk jest bardzo wydajny, jedno opakowanie starcza mi na kilka długich tygodni.

Działanie: Co mogę powiedzieć o balsamie? Cudownie radzi sobie z poplątanymi pasmami, świetnie je rozdziela. Włosy po umyciu nabierają lekkości i sypkości, są niesamowicie gładkie i miękkie. Produkt je wygładza i poskramia, przestają się puszyć. Balsam zapewnia odżywienie i nawilżenie, dzięki czemu fryzura prezentuje się jak po wyjściu od fryzjera. Gdy wyschną, zauważycie piękny blask oraz dociążenie, wyglądają jak po porządnym laminowaniu.

Cena i dostępność: Cena jednej saszetki waha się w granicy 10-12 zł. Kosmetyki Cafe Mimi można zakupić w sieci oraz drogeriach stacjonarnych.

Podsumowanie: Nie zliczę, ile opakowań zużyłam. Olej z awokado wspaniale wpłynął na stan moich włosów. Po zastosowaniu balsamu nabierają życia, są sprężyste, lśniące i zadbane.

Czy miałyście okazję używać produktów Cafe Mimi?
 

4 komentarze:

  1. Spróbuję, choć też mam naturalne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o nich wiele dobrego, jednak sama jeszcze nie stosowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo..jakaś nowość?! Pierwszy raz widze tę markę..

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.