niedziela, 28 kwietnia 2019

Cudowny, wiosenny zapach od Yankee Candle. Za co polubiłam Blush Bouquet?

Przyszedł czas na ostatni zapach z wiosennej kolekcji Yankee Candle. O którym mowa? Oczywiście, że o Blush Bouquet, uroczej, różowej tarcie. 


O zapachu:
Radosne różowe peonie, lilie i kwiaty cytrusów ułożone w bukiecie, który idealnie prezentuje się na środku stołu.

Nuty górne: kwiat kwitnącej wiśni
Nuty środkowe: piwonia, słodki groszek, lilia
Nuty dolne: bursztyn

Przesłodki, pudrowo-różowy wosk waży 22 g, ze względu na swoją intensywność, tartę połamałam na 5 kawałeczków, które dostatecznie wypełniają pomieszczenia swoimi akordami. Intensywny aromat pomimo swojej mocy nie jest mdlący i męczący, a po ugaszeniu kominka jeszcze przez długi czas pozostaje wspomnienie Blush Bouquet.
Urocza szata graficzna etykiety zdecydowanie zachęca do wypróbowania zapachu, już po samym wyglądzie możemy domyślić się, że w skład nut wchodzi piwonia. Jeśli już o nich mowa, to faktycznie są wyczuwalne, możemy doszukać się także mieszanki innych kwiatów, które tworzą niesamowicie zgraną kompozycję.
Po pierwszym użyciu upewniłam się w przekonaniu, że jest to połączenie wosków Garden Sweet Pea oraz Peony od Yankee Candle. Lekki, wiosenny, słodkawy zapach zdecydowanie mnie zachwycił, bardzo żałuję, że został on wypuszczony w serii limitowanej.
Tarta kosztowała mnie 9 zł i tak jak do tej pory, kupiłam ją w sklepie Goodies.

Jakie zapachy z YC lubicie najbardziej?
Które warto kupić? Właśnie uzupełniam swoje zapasy i jestem ciekawa, który produkt jest godny uwagi.

7 komentarzy:

  1. Lubię unoszący się ładny zapach w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to podstawa :) zawsze podczas sprzątania odpalam kominek :)

      Usuń
  2. Śliczną ma szatę graficzną. Od razu przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem straszną sroką, zawsze zwracam uwagę na wygląd:D

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze wosków z Yankee, poza cynamonowym. Chce sobie kupić jakiś waniliowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wpisaniu Vanilla w sklepie bez problemu wyskoczy mnóstwo propozycji wosków z tym dodatkiem :) ja miałam Vanilla Cupcake i samą Vanilla i były okej.

      Usuń
  4. Początkowo miałam wątpliwości co do tego zapachu, ale po odpaleniu bardzo się polubiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.