czwartek, 11 kwietnia 2019

Jak poskromić falowane pasma? CAFE MIMI BALSAM DO WŁOSÓW KRĘCONYCH I FALOWANYCH POSŁUSZNE LOKI.

Jeśli spytacie mojej mamy, co najbardziej zapamiętała z mojego dzieciństwa bez dwóch zdań odpowie- "ZA KAŻDYM RAZEM, GDY PRZYCHODZIŁ CZAS NA ROZCZESANIE WŁOSÓW, MUSIAŁAM ZAMYKAĆ OKNA, PONIEWAŻ DARŁAŚ SIĘ, JAKBY OBDZIERALI CIĘ ZE SKÓRY". Taaa, falowane, lekko kręcone końcówki zawsze były moim utrapieniem, ponieważ pasma są cienkie, ale jest ich dużo i było mi ciężko je rozczesać po kąpieli. Podczas zakupów w sieci staram się raz na jakiś czas zamówić produkt, który ułatwia ich rozdzielenie bez bólu i nerwów. Tym razem zdecydowałam się na firmę Cafe Mimi i ich balsam.


O produkcie:
Ułatwia rozczesywanie i stylizację już od pierwszego użycia. Wzmacnia, regeneruje i chroni przed uszkodzeniami. Lekka formuła.

Ultralekka odżywka zawierająca aż 95% składników naturalnych i specjalną formułę, która zbawiennie działa na skręcone i wijące się włosy. Doskonale je poskramia i dyscyplinuje. Zawiera masło shea wykazujące działanie regenerujące i odżywcze, ekstrakt z białego lotosu i proteiny jedwabiu, które nadają włosom gładkości i połysku. Odżywka nie tylko delikatnie wygładza loki, ale także zapewnia im dodatkową ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi. Włosy stają się lśniące, lekkie i miękkie, wyglądają również na zdrowsze i zadbane.

Działanie:
- ułatwia rozczesywanie i modelowanie
- nadaje elastyczności miękkości
- wygładza skręcone loki
- wzmacnia i regeneruje

Zalety:
- 95% składników pochodzenia naturalnego
- opakowanie wykonane z łatwo degradowalnego materiału
- nietestowany na zwierzętach
- nie obciąża włosów

Skład: Aqua, Butyrospermum Parkii (Shea butter) Oil , Nelumbo Nucifera (Lotus) Flower Extract , Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Caprylic/Capric Triglyceride, Vegetable Glycerin , Benzyl Alcohol, Ethylhexylglycerin, Silk Amino Acids , Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Hydroxyethylcellulose, Perfume, Hydroxypropyl Guar, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Panthenol (prowitamina В5), Citric Acid, CI 75130

Opakowanie: Czarny, plastikowy słoiczek mieści w swoim wnętrzu 220 ml produktu. 
O dziwo, kosmetyk jest wydajny i przy regularnej pielęgnacji cieszę się jego działaniem przez kilka tygodni.
Cieszę się, że pod odkręcanym wieczkiem znalazłam zafoliowaną osłonkę, chroni produkt przed ciekawskimi w drogeriach. Szata graficzna jest prosta i schludna, cieszę się, że producent zadbał o angielskie napisy.

Zapach: Połączenie cytrusowego aromatu z kwiatowymi nutami jest udaną kompozycją. Całość jest świeża i przyjemna, dzięki czemu kąpiel staje się o wiele bardziej odprężająca. Żałuję, że zapach nie pozostaje wyczuwalny na pasmach po ich wyschnięciu.

Konsystencja: Biały balsam jest naprawdę rzadki, jednak nie przelewa się przez palce i nie spływa z pasm. Nie zauważyłam, aby produkt obciążał cienkie włosy, nie przyspieszał także procesu przetłuszczania.

Działanie: Muszę przyznać, że na początku nie miałam cierpliwości do tego balsamu. Przez pierwsze 3-4 użycia nie widziałam większej różnicy poza faktem, że nie miałam problemu z ich rozczesaniem. Umyłam je po południu, miały czas na wyschnięcie i nie rozczesywałam ich przed snem, a rano prezentowały się jak po wyjściu od fryzjera. Nie były poplątane, nie toczyłam walki ze szczotką. Później zaczęła się miłość, która trwa do tej chwili. Już wiem, że zrobię porządne zapasy.
Mazidło cudownie rozdziela pasma, sprawia, że są lekkie, sypkie, dociążone, a ich objętość zwiększona. Kosmetyk ładnie wygładza i ujarzmia niesforne kosmetyki, od kiedy zaczęłam używać balsamu, te zaczęły się lepiej układać. Mam wrażenie, że faktycznie są mniej podatne na uszkodzenia, ponieważ nie obcinałam ich od zeszłego roku, a ja nadal nie mam problemów z rozdwojonymi, szorstkimi końcówkami. Jest wręcz przeciwnie! Nabrały miękkości i gładkości, są śliskie i związanie ich w wysoką kitkę lub koczek graniczy z cudem, ponieważ każda gumka się z nich zsuwa. Regularna pielęgnacja przyczyniła się do niesamowitego blasku, tworzą cudowną, jednolitą taflę.

Cena i dostępność: Ja za maseczkę w sklepie LawendowaSzafa24 zapłaciłam mniej niż 10 zł, ponieważ skorzystałam z rabatu. Kosmetyki Cafe Mimi można oczywiście zamówić w sieci, ale także spotkać w Naturze.

Podsumowanie: Jeśli masz problem z poplątanymi pasmami, nie zastanawiaj się i bez wahania kup balsam. Ja jestem nim zachwycona.

A jak Wy radzicie sobie z niesfornymi loczkami?

*wpis niesponsorowany.

4 komentarze:

  1. Ciekawy skład.

    Niesforne loki obecnie lubię, podkreślam i dbam o nie. Nie czeszę ich niczym "agresywnym" i unikam czesania na sucho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy możesz polecić inne, fajne kosmetyki do loczków? :)

      Usuń
  2. Skusiłam się na szampon w takim pomarańczowym opakowaniu, więc może to ta sama seria :) Jeszcze go nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chciałam kupić szampon, ale był akurat wyprzedany:/ Dobrze, że mi o nim przypomniałaś!

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.