czwartek, 4 kwietnia 2019

Pierwsze podejście do gąbki Konjac, czy warto po nią sięgnąć?

O gąbkach Konjac słyszałam już dawno, ale nigdy nie zastanawiałam się nad ich działaniem. Dopiero kilka miesięcy temu zauważyłam, że coraz więcej osób je chwali i poleca. Dzięki uprzejmości firmy Benecos miałam okazję wybrać produkt do przetestowania, więc po zapoznaniu się z asortymentem już wiedziałam, że chcę własną gąbeczkę.

Benecos swoją przygodę zaczęła w 2008 roku w Niemczech, jest to marka, która posiada certyfikat BDIH, dzięki czemu ich produkty są pozbawione silikonów, parabenów oraz innych szkodliwych substancji. Co więcej, kosmetyki nie są testowane na zwierzętach, a do tego są naturalne i wegańskie.
W ich ofercie znajdziemy między innymi lakiery do paznokci, kolorówkę, pielęgnację oraz akcesoria i pędzle. Znajdzie się również dział dla panów, poza balsamami i żelami znalazłam także olejek do pielęgnacji brody. Cieszę się, że poza różnorodnym asortymentem, firma może pochwalić się także atrakcyjnymi cenami.


O produkcie:
100% naturalna, czysta gąbka z czerwoną glinką. Delikatna i miękka doskonała dla cery wrażliwej. Pomaga przywrócić skórze zdrowy wygląd, miękkość, blask i naturalną elastyczność. Oczyszcza skórę z warstwy martwego naskórka i przyspiesza proces regeneracji komórek. Rozjaśnia, wygładza i rozświetla cerę. Posiada odczyn zasadowy, doskonale oczyszcza i pobudza krążenie. Gąbka posiada unikalną delikatną strukturę ułatwiającą dokładne oczyszczenie skóry. Można stosować gąbkę samą, jak i używając środka myjącego.

Szczególnie polecana do cery wrażliwej, zmęczonej, odwodnionej i niedożywionej.

Skład: Konjac, Red Clay.

Opakowanie: Gąbka została zapakowana w foliową saszetkę, dzięki czemu nikt nie miał okazji dotykać mojego produktu. Barwna szata graficzna jest przyjemna dla oka, zachęca do zakupu. Na opakowaniu znajdziemy wszelkie informacje o produkcie Konjac.

Zapach: Gąbeczka jest bezwonna.

Konsystencja: Gąbka Konjac została wykonana z azjatyckiej rośliny, znalazłam informacje, że mogą osiągnąć nawet 5m wysokości, a jej bulwy nawet 70 kg. Korzenie zawierają naturalny środek myjący, więc gąbka jest naprawdę skuteczna. Suchy, niezwykle porowaty produkt jest malutki, bardzo twardy niczym kamień, kilka minut po namoczeniu zwiększa się jego objętość, staje się mięciutki i przyjemny w dotyku. Ja wybrałam wersję z glinką czerwoną, która zawiera tlenek żelaza, dzięki temu skutecznie stymuluje krążenie, moja cera zdecydowanie jest zachwycona moim wyborem. Producent oferuje również wersję z zieloną herbatą i węglem drzewnym.

Działanie: Użyłam jej po raz pierwszy i dosłownie oniemiałam! Miałam wrażenie, że zastosowałam porządny scrub złuszczający, ponieważ skóra była tak niesamowicie gładka i miękka. Zauważyłam, że gąbka świetnie usuwa zanieczyszczenia i skórki, niezależnie od tego, czy użyję wcześniej delikatnego żelu oczyszczającego. Wersja z czerwoną glinką nie tylko dodała blasku, cera stała się promienna, rozświetlona, ale dodatkowo nabrała jędrności. Masaże przy pomocy gąbki miały zbawienny wpływ na stan twarzy.

Trwałość: Producent radzi, aby wymieniać Konjac co 2-3 miesiące, ja mam swoją od początku lutego i do tej pory wygląda niemal jak nowa, nie zauważyłam, aby się niszczyła, pękała czy zaczynała nieprzyjemnie pachnieć. Jeśli pielęgnacja produktu jest należyta, ten może posłużyć nam w idealnym stanie do samego końca.

Cena i dostępność: Kosmetyki Benecos można zakupić w sieci, a cena gąbki wynosi tylko 33,99 zł. Sądzę, że raz na 3 miesiące warto wydać tak korzystną kwotę, na naturalny produkt, który jest naprawdę skuteczny.

Podsumowanie: Jestem niesamowicie zaskoczona działaniem, pomimo tego, że moja skóra jest niesamowicie wrażliwa oraz zmagam się z naczynkami, nie zauważyłam podrażnienia i zaczerwienienia.
Oczyszczona, gładka i pełna blasku cera i to tylko dzięki niepozornej gąbce. Obecnie myślę nad zakupem większej wersji, którą będę mogła używać również do ciała.

A czy Wy sięgacie po Konjac?

6 komentarzy:

  1. Ja tez mialam pierwsze wrazenie ostatnio z gabka Konjac i sie zakochalam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę wiedzieć z jakiej firmy? Chciałabym wypróbować kilka różnych firm :)

      Usuń
  2. Ja jeszcze nie miałam gąbeczki Konjac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sięgam regularnie już spory czas, świetny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. używałam tej gąbki i efekty były fajne jednak cały czas w głowie miałam to, że mogą być na niej zarazki i zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze tej gąbki, ale wiele dobrego o niej czytałam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.