niedziela, 7 kwietnia 2019

Niezwykle kobiecy, elegancki, kuszący zapach od NOU Poland. Kwiatowa woda perfumowana dla kobiet Freesia.

Perfumy NOU po raz pierwszy miałam okazję zobaczyć na Instagramie, zauroczyła mnie szata graficzna opakowania oraz obietnice producenta. Byłam zachwycona kwiatowymi połączeniami nut zapachowych, dlatego podczas zakupów w drogerii spędziłam chwilę przy półce, na której można było znaleźć aż 8 damskich zapachów. Wraz z siostrą wypróbowałyśmy kilka z nich na własnej skórze, ponieważ chciałam sprawdzić, jak się rozwiną i zachowają.
Niedługo potem dzięki uprzejmości producenta w moje dłonie trafiła buteleczka o nazwie Freesia, niesamowicie kobiecy, kuszący aromat.


O zapachu:
Nie sposób mu się oprzeć. Do ogrodu NOU Freesia wciągają cię orzeźwiające zapachy cytryny, bergamoty i galbanum. A gdy przystajesz i się rozglądasz, ogród oczarowuje cię kolorami kwitnących lilii, jaśminu, frezji i róż. Pragniesz, aby ta chwila trwała wiecznie. Chcesz ją zapamiętać na zawsze. Głęboko wdychasz nasycone zapachem kwiatów powietrze i odkrywasz ukryte dotąd akordy piżma, drzewa sandałowego, benzoinu i bursztynu.

NUTY ZAPACHOWE:
Nuta głowy: cytryna, bergamota, galbanum
Nuta serca: lilia, jaśmin, frezja, róża
Nuta bazy: piżmo, drzewo sandałowe, benzoin, bursztyn

Estetyczny, czarny kartonik zauroczył mnie swoją szatą graficzną. Barwne kwiaty przyciągają wzrok, całość tworzy niezwykle zgraną kompozycję. Oczywiście każda wersja ma inną etykietę, poza Freesią możemy dostać także opcję Bergamot, Peony, Jasmin, Cherry Blossom oraz Rose Patchouli. Każdy zapach jest nietypowy, każdy niesamowicie intrygujący. Szklana buteleczka została zaopatrzona w atomizer, który uwalnia wręcz perfekcyjną mgiełkę, zgrabny flakonik mieści w sobie 50 ml produktu.

Co skrywa się w przepięknym opakowaniu?
Na samym początku otaczają nas ulotne nuty głowy- niezwykle rześkie i świeże połączenie cytryny i bergamotki. Po kilkunastu minutach rozkochuje mnie w sobie nuta serca, ta jest wyczuwalna przez kilka godzin. Kwiatowy aromat sprawia, że całość jest niesamowicie kusząca, kobieca i elegancka.
Na samym końcu naszą skórę otula nuta utrwalająca zapach, dzięki czemu perfumy pozostają na ciele do 6-7 godzin. Cięższe składniki jednak nie sprawiają, że całość będzie mdła czy mocna, perfumy są świetnie wyważone.
Kompozycja jest lekka i kwiatowa, nadaje się zarówno na dzień, jak i na wieczorne wyjście. Uniwersalny zapach pokochają zarówno młodsze dziewczyny, jak i dorosłe kobiety. Eleganckie nuty kosztują 69,99 zł (obecnie na promocji w pierwszej drogerii 49,99 zł) i można zakupić je w Rossmannie i Hebe, kwiatowe perfumy totalnie mnie zachwyciły. Na każdej skórze nuty rozwijają się inaczej, warto to sprawdzić osobiście.
Sądzę, że będą mini oczarowane osoby, które jak są fanami np. Catriera lub Elizabeth Arden.

Czy mieliście okazję poznać produkty NOU?

6 komentarzy:

  1. Sprawdzałam zapachy tej marki w Rossmannie, są całkiem przyjemne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który spodobał Ci się najbardziej? Mi jeszcze Peony i Bergamot.

      Usuń
  2. Mam ten zapach i lubię, ale bardziej na chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od kilku tygodni używam go codziennie, poprawia mi humor <3

      Usuń
  3. Ja jestem fanką zapachów Elizabeth Arden, więc muszę się im przyjrzeć, ale powiem szczerze, że jakoś nie wpadły mi w oko w żadnej drogerii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w każdym z 3 Rossmannów leżą naprawdę nisko i nie rzucają się oko. Elizabeth ma cudowne perfumy, miałam już 3 zapachu i każdy jest niesamowity.

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.