sobota, 10 grudnia 2016

Zapach, który pokocha każda miłośniczka kokosów!😍

Mama dostała perfumy w prezencie, lecz tak przypadły mi do gustu, że chcę kupić sobie własną buteleczkę. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z tą firmą, więc byłam zaskoczona pod wieloma względami. Dlaczego? Zapraszam do recenzji.
O produkcie:
Fenzi Savoir Nuit Women - zapach zbliżony do Versace Crystal Noir
Niezwykle elegancka kompozycja doskonała na wieczorne wyjścia. Idealnie dobrane składniki tworzą zmysłowy zapach, który przyciąga spojrzenia, podkreślając zdecydowaną, kobiecą naturę. Savoir Nuit to mieszanka gardenii, piwonii i kwiatów pomarańczy, którą połączono z uwodzicielską nutą ambry i piżma. Na pierwszy plan wysuwa się jednak kokos, który w zestawieniu z pieprzem i imbirem dodaje kompozycji słodkiej pikanterii. Całość to niezwykle uwodzicielskie zestawienie akordów dodających kobiecie pewności siebie i seksapilu.
Linia głowy: imbir, kardamon, pieprz
Linia serca: kwiat pomarańczy, gardenia, piwonia, kokos
Linia podstawy: piżmo, drzewo sandałowe, żywica
Bardzo podoba mi się matowe pudełko, które wygląda elegancko i ekskluzywnie. Z tyłu możemy zauważyć informację dotyczącą nut zapachowych, co jest raczej rzadkim widokiem. Dzięki tej wiadomości mamy pojęcie, czy składniki przypadną nam do gustu.
W środku znajduje się szklana, niemal czarna buteleczka. Z pewnością doda uroku każdej toaletce.
Cieszę się, że opakowanie zawiera aż 100ml produktu, a cena jest zaskakująco niska. Zapach kosztuje w granicy 25-30zł i można dostać go w wielu sklepach chemicznych i internetowych. Niestety nie widziałam ich w drogeriach.
Cena jest naprawdę pozytywnym zaskoczeniem, ponieważ aromat jest czarujący i nieziemsko trwały! Czuć go niemal przez cały dzień, więc nie wymaga dodatkowego używania.
Gdy spryskałam się po raz pierwszy, myślałam, że w perfumach znajdziemy dodatek migdałów. Z czasem kobiecy i zmysłowy zapach zaczął rozwijać się na skórze, a wraz z nim moje zauroczenie.
Można zauważyć delikatną nutę kwiatów, która jest przełamana mocnymi przyprawami. Kokos jednak wybija się ponad wszystko, lecz jest na tyle subtelny, że całość świetnie współgra ze sobą.
Perfum zdecydowanie wpasuje się w wieczorne wyjścia, jak i chłodną pogodę każdego dnia.
Otulający, tajemniczy i piękny aromat bardzo przypadł mi do gustu, więc polecam go każdej miłośniczce kokosów.
Pozytywnym zaskoczeniem jest fakt, że jest on produktowany w Francji.

Znacie może perfumy tej marki?
Co o nich sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.